Игра и машта у настави: експонент дивергентног мишљења и подстицај стваралачког процеса, иницијативе и сарадње
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Они потом
анализирају методе подучавања/учења којима се подржава
дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и
остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције,
решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис-
траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички
дијалог (Владета Милин).
The teaching/
learning methods of enhancing divergent thinking in school were
discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions,
solving open ended (unstructured) problems, researching
practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta
Milin).
Ključne reči:
игра / машта / настава / школе / подстицај стваралачког процеса / развој мишљења / game / imagination / teaching / schools / stimulating the creative process / development of thinkingIzvor:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 213-242Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Шефер, Јасмина PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/761 AB - Они потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис- траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички дијалог (Владета Милин). AB - The teaching/ learning methods of enhancing divergent thinking in school were discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions, solving open ended (unstructured) problems, researching practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta Milin). PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Игра и машта у настави: експонент дивергентног мишљења и подстицај стваралачког процеса, иницијативе и сарадње EP - 242 IS - 2 SP - 213 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_761 ER -
@inbook{ author = "Шефер, Јасмина", year = "2012", abstract = "Они потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис- траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички дијалог (Владета Милин)., The teaching/ learning methods of enhancing divergent thinking in school were discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions, solving open ended (unstructured) problems, researching practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta Milin).", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Игра и машта у настави: експонент дивергентног мишљења и подстицај стваралачког процеса, иницијативе и сарадње", pages = "242-213", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_761" }
Шефер, Ј.. (2012). Игра и машта у настави: експонент дивергентног мишљења и подстицај стваралачког процеса, иницијативе и сарадње. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 213-242. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_761
Шефер Ј. Игра и машта у настави: експонент дивергентног мишљења и подстицај стваралачког процеса, иницијативе и сарадње. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):213-242. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_761 .
Шефер, Јасмина, "Игра и машта у настави: експонент дивергентног мишљења и подстицај стваралачког процеса, иницијативе и сарадње" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):213-242, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_761 .