Show simple item record

dc.contributorШефер, Јасмина
dc.contributorРадишић, Јелена
dc.creatorМилин, Владета
dc.date.accessioned2022-02-24T12:19:41Z
dc.date.available2022-02-24T12:19:41Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-86-7447-111-1
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/760
dc.description.abstractОни потом анализирају методе подучавања/учења којима се подржава дивергентно мишљење у школи које се манифестује кроз игру и остале имагинативне активности, асоцијативне интеракције, решавање отворених (неструктурисаних) проблема, праксу ис- траживања (Јасмина Шефер) као и креативни хеуристички дијалог (Владета Милин).sr
dc.description.abstractThe teaching/ learning methods of enhancing divergent thinking in school were discussed, such as play and imaginative activities, associative interactions, solving open ended (unstructured) problems, researching practice (Jasmina Šefer), and creative heuristic dialogue (Vladeta Milin).sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceСтваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II деоsr
dc.subjectstvaralaštvosr
dc.subjectinicijativasr
dc.subjectsaradnjasr
dc.subjectučenicisr
dc.subjectnastavasr
dc.subjectškolasr
dc.subjectcreativitysr
dc.subjectinitiativesr
dc.subjectcooperationsr
dc.subjectstudentssr
dc.subjectteachingsr
dc.subjectschoolsr
dc.titleДијалог као подстицај стваралаштва, иницијативе и сарадње ученика у наставиsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage212
dc.citation.issue2
dc.citation.spage187
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2314/Dijalog_kao_podsticaj_stvaralastva_2012.pdf
dc.type.versionpublishedVersionsr
dc.identifier.cobiss195920908


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record