Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини-
цијативе и сарадничког понашања. Аутори затим дис-
кутују о језичкој и научној писмености као предуслову за СИС
понашање (Јелена Стевановић и Драгица Тривић).
The third section addresses teaching/learning methods used in
class, which are critical for creative growth of children and youth in
education process, their initiative and cooperative behaviour.
Ključne reči:
развој креативности / деца / школа / млади / образовни процес / creativity development / children / school / young / educational processIzvor:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 159-185Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
- Teorija i praksa nauke u društvu: multidisciplinarne, obrazovne i međugeneracijske perspektive (RS-179048)
Napomena:
- Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Тривић, Драгица AU - Стевановић, Јелена PY - 2012 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/759 AB - У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини- цијативе и сарадничког понашања. Аутори затим дис- кутују о језичкој и научној писмености као предуслову за СИС понашање (Јелена Стевановић и Драгица Тривић). AB - The third section addresses teaching/learning methods used in class, which are critical for creative growth of children and youth in education process, their initiative and cooperative behaviour. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део T1 - Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење EP - 185 IS - 2 SP - 159 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759 ER -
@inbook{ author = "Тривић, Драгица and Стевановић, Јелена", year = "2012", abstract = "У трећем делу књиге бавимо се наставним методама подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа- тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини- цијативе и сарадничког понашања. Аутори затим дис- кутују о језичкој и научној писмености као предуслову за СИС понашање (Јелена Стевановић и Драгица Тривић)., The third section addresses teaching/learning methods used in class, which are critical for creative growth of children and youth in education process, their initiative and cooperative behaviour.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део", booktitle = "Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење", pages = "185-159", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759" }
Тривић, Д.,& Стевановић, Ј.. (2012). Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 159-185. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759
Тривић Д, Стевановић Ј. Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):159-185. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759 .
Тривић, Драгица, Стевановић, Јелена, "Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):159-185, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759 .