Приказ основних података о документу

dc.contributorШефер, Јасмина
dc.contributorРадишић, Јелена
dc.creatorЏиновић, Владимир
dc.creatorЂерић, Ивана
dc.date.accessioned2022-02-23T11:53:10Z
dc.date.available2022-02-23T11:53:10Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-86-7447-111-1
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/758
dc.description.abstractУ трећем поглављу аутори Владимир Џиновић и Ивана Ђерић баве се подстицањем креативности, иницијативног понашања и сарадње међу наставницима у колективу као заједници заснованој на знању и профе- сионалном умрежавању. Истовремено они дискутују и о проб- лемима образовања оних који подучавају надставнике. Пове- заност професионалног и личног развоја аутори сматрају суш- тином стварног усавршавања наставника, нарочито када је реч о СИС приступу образовању. Ово је изузетно важна конс-татација с обзиром да су имлицитне промене у подучавању деце могуће само онда када професија наставника постане и предмет њиховог личног развоја.sr
dc.description.abstractThe third chapter is focused on encouragement of creativity, initiative behaviour and cooperation among teachers as a synergy of knowledge and professional network. In this chapter, Vladimir Dţinović and Ivana Đerić also addressed the issues of teacher educators. The relationship between professional and personal development is emphasized as a core of the real teacher growth, above all regarding the “Trefoil” values. This is extremely important concept, since the internal change in process of teaching is possible only when our profession becomes our personal issue as well.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceСтваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II деоsr
dc.subjectкреативностsr
dc.subjectобразовањеsr
dc.subjectусавршавање наставникаsr
dc.subjectдецаsr
dc.subjectcreativitysr
dc.subjectteacherssr
dc.subjectknowledgesr
dc.subjectpersonal developmentsr
dc.subjectprofessional developmentsr
dc.subjectchildrensr
dc.titleНова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштвоsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage135
dc.citation.issue2
dc.citation.spage113
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2307/Nova_paradigma_profesionalnog_razvoja_nastavnika_2012.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_758
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу