Приказ основних података о документу
Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво
dc.contributor | Шефер, Јасмина | |
dc.contributor | Радишић, Јелена | |
dc.creator | Џиновић, Владимир | |
dc.creator | Ђерић, Ивана | |
dc.date.accessioned | 2022-02-23T11:53:10Z | |
dc.date.available | 2022-02-23T11:53:10Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-111-1 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/758 | |
dc.description.abstract | У трећем поглављу аутори Владимир Џиновић и Ивана Ђерић баве се подстицањем креативности, иницијативног понашања и сарадње међу наставницима у колективу као заједници заснованој на знању и профе- сионалном умрежавању. Истовремено они дискутују и о проб- лемима образовања оних који подучавају надставнике. Пове- заност професионалног и личног развоја аутори сматрају суш- тином стварног усавршавања наставника, нарочито када је реч о СИС приступу образовању. Ово је изузетно важна конс-татација с обзиром да су имлицитне промене у подучавању деце могуће само онда када професија наставника постане и предмет њиховог личног развоја. | sr |
dc.description.abstract | The third chapter is focused on encouragement of creativity, initiative behaviour and cooperation among teachers as a synergy of knowledge and professional network. In this chapter, Vladimir Dţinović and Ivana Đerić also addressed the issues of teacher educators. The relationship between professional and personal development is emphasized as a core of the real teacher growth, above all regarding the “Trefoil” values. This is extremely important concept, since the internal change in process of teaching is possible only when our profession becomes our personal issue as well. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део | sr |
dc.subject | креативност | sr |
dc.subject | образовање | sr |
dc.subject | усавршавање наставника | sr |
dc.subject | деца | sr |
dc.subject | creativity | sr |
dc.subject | teachers | sr |
dc.subject | knowledge | sr |
dc.subject | personal development | sr |
dc.subject | professional development | sr |
dc.subject | children | sr |
dc.title | Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 135 | |
dc.citation.issue | 2 | |
dc.citation.spage | 113 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2307/Nova_paradigma_profesionalnog_razvoja_nastavnika_2012.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_758 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |