IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво

Thumbnail
2012
Nova_paradigma_profesionalnog_razvoja_nastavnika_2012.pdf (749.7Kb)
Authors
Џиновић, Владимир
Ђерић, Ивана
Contributors
Шефер, Јасмина
Радишић, Јелена
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У трећем поглављу аутори Владимир Џиновић и Ивана Ђерић баве се подстицањем креативности, иницијативног понашања и сарадње међу наставницима у колективу као заједници заснованој на знању и профе- сионалном умрежавању. Истовремено они дискутују и о проб- лемима образовања оних који подучавају надставнике. Пове- заност професионалног и личног развоја аутори сматрају суш- тином стварног усавршавања наставника, нарочито када је реч о СИС приступу образовању. Ово је изузетно важна конс-татација с обзиром да су имлицитне промене у подучавању деце могуће само онда када професија наставника постане и предмет њиховог личног развоја.
The third chapter is focused on encouragement of creativity, initiative behaviour and cooperation among teachers as a synergy of knowledge and professional network. In this chapter, Vladimir Dţinović and Ivana Đerić also addressed the issues of teacher educators. The relationship between professional and personal development is emphasized as a core of the real teacher growth, above all regarding the “Trefoil” values. This is extremely important concept, since the internal change in process of teaching is possible only when our profession becomes our personal issue as well.
Keywords:
креативност / образовање / усавршавање наставника / деца / creativity / teachers / knowledge / personal development / professional development / children
Source:
Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, 2012, 2, 113-135
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • From encouraging initiative, cooperation and creativity in education to new roles and identities in society (RS-179034)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 36

Cobiss ID: 195920908

ISBN: 978-86-7447-111-1

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/758
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Џиновић, Владимир
AU  - Ђерић, Ивана
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/758
AB  - У трећем поглављу
аутори Владимир Џиновић и Ивана Ђерић баве се подстицањем
креативности, иницијативног понашања и сарадње међу наставницима у колективу као заједници заснованој на знању и профе-
сионалном умрежавању. Истовремено они дискутују и о проб-
лемима образовања оних који подучавају надставнике. Пове-
заност професионалног и личног развоја аутори сматрају суш-
тином стварног усавршавања наставника, нарочито када је реч о
СИС приступу образовању. Ово је изузетно важна конс-татација
с обзиром да су имлицитне промене у подучавању деце могуће
само онда када професија наставника постане и предмет њиховог
личног развоја.
AB  - The third chapter is focused on
encouragement of creativity, initiative behaviour and cooperation
among teachers as a synergy of knowledge and professional network.
In this chapter, Vladimir Dţinović and Ivana Đerić also addressed the
issues of teacher educators. The relationship between professional and
personal development is emphasized as a core of the real teacher
growth, above all regarding the “Trefoil” values. This is extremely
important concept, since the internal change in process of teaching is
possible only when our profession becomes our personal issue as
well.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво
EP  - 135
IS  - 2
SP  - 113
ER  - 
@inbook{
author = "Џиновић, Владимир and Ђерић, Ивана",
year = "2012",
abstract = "У трећем поглављу
аутори Владимир Џиновић и Ивана Ђерић баве се подстицањем
креативности, иницијативног понашања и сарадње међу наставницима у колективу као заједници заснованој на знању и профе-
сионалном умрежавању. Истовремено они дискутују и о проб-
лемима образовања оних који подучавају надставнике. Пове-
заност професионалног и личног развоја аутори сматрају суш-
тином стварног усавршавања наставника, нарочито када је реч о
СИС приступу образовању. Ово је изузетно важна конс-татација
с обзиром да су имлицитне промене у подучавању деце могуће
само онда када професија наставника постане и предмет њиховог
личног развоја., The third chapter is focused on
encouragement of creativity, initiative behaviour and cooperation
among teachers as a synergy of knowledge and professional network.
In this chapter, Vladimir Dţinović and Ivana Đerić also addressed the
issues of teacher educators. The relationship between professional and
personal development is emphasized as a core of the real teacher
growth, above all regarding the “Trefoil” values. This is extremely
important concept, since the internal change in process of teaching is
possible only when our profession becomes our personal issue as
well.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво",
pages = "135-113",
number = "2"
}
Џиновић, В.,& Ђерић, И.. (2012). Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 113-135.
Џиновић В, Ђерић И. Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):113-135..
Џиновић, Владимир, Ђерић, Ивана, "Нова парадигма професионалног развоја наставника – подстицај за иницијативу, сарадњу и стваралаштво" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):113-135.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB