Приказ основних података о документу

dc.contributorШефер, Јасмина
dc.contributorРадишић, Јелена
dc.creatorПоловина, Нада
dc.date.accessioned2022-02-21T12:10:06Z
dc.date.available2022-02-21T12:10:06Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.isbn978-86-7447-111-1
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/755
dc.description.abstractIn the first section of the book, Nada Polovina analyzed the role of parents in two chapters. Parents are the first and still the most important agents in child development. It is also discussed in what ways the parents‟ behaviour, in their everyday life, can promote the “Trefoil” values in the process of children‟s identity development. These two chapters appear to be interesting theoretical and practical contribution to this book, based on the developmental emotion oriented theories. The author analyzed the problem of creativeness, action and collaboration as an interactive developmental process where the CIC components are closely interrelated.sr
dc.description.abstractУ првом делу књиге ауторка Нада Половина анализира улогу родитеља у два поглавља. Родитељи су први и увек најваж- нији чинилац у дететовом развоју. Ауторка такође дискутује о томе како понашање родитеља у свакодневном животу може да подржи СИС вредности у процесу развоја дечјег идентитета. Ова два поглавља дају занимљив теоријски и практични допринос овој књизи. Заснована су на теоријама о социоемоционалном развоју детета. Ауторка анализира проблем креативности, акције и сарадње као јединствен интерактивни процес где су три компоненте СИС приступа васпитању и образовању тесно повезане.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceСтваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II деоsr
dc.subjectparetnssr
dc.subjectrole of parentssr
dc.subjectchild developmentsr
dc.subjectchildrensr
dc.subjectidentitysr
dc.subjectdevelopmental emotion oriented theoriessr
dc.titleДоприноси родитеља у развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности за сарадњу: импликације за васпитну праксу родитељаsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage54
dc.citation.issue2
dc.citation.spage33
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса“ 36sr
dc.description.otherПоловина, Нада. 2012. „Допринос родитеља развијању иницијативности, стваралачког приступа реалности и спремности на сарадњу: теоријске основе“. Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део (2):15–31. [ http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/754]
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2294/Doprinosi_roditelja_u_razvijanju_inicijativnosti_2012.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_755
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу