Управљање креативношћу у школи
Managing creativity at school
Abstract
У раду се разматрају потребе и могућности за управљањем креативношћу у
школи као радној организацији. Саопштавају се резултати истраживања о доприносу школе,
развоју креативности који су били подстицај за дефинисање конструкта управљања креативношћу
у школи. Управљање креативношћу односи се на препознавање креативних потенцијала ученика,
њихово усмеравање, мотивисање и обезбеђивање других услова за креативно изражавање у школи.
Анализа резултата испитивања о могућностима управљања креативношћу у различитим радним
организацијама и различитим срединама указује на одређене стратегије и технике које се могу
применити и у школи. У завршном делу рада, дискутују се модалитети изграђивања механизма за
управљање креативношћу у школи и услови за њихову ефикасну примену.
Paper is devoted to the analysis of the need and possibility of managing creativity at school as
working organization. It contains research findings from the study of school contribution to the
development of creativity which were incentive for defining the construct of creativity management at
school. Managing creativity is dealing with the recognition of students’ creative potentials, their
guidance, motivation, and giving other kinds of provision for creative expression at school. Research
findings about creativity management within different working organizations from different surroundings
showed that there were some strategies and techniques which could be implemented at school as well. In
the concluding part of the paper, modes of building the managing creativity mechanism and conditions
for their efficient implementation at school are discussed.
Keywords:
управљање креативношћу / иновације / организација / школа / managing creativity / innovation / organization / schoolSource:
Даровити и квалитет образовања, 2014, 19, 294-304Publisher:
- Вршац : Висока школа струковних студија за образовање васпитача "Михаило Палов"
- Арад : Universitatea de Vest „Aurel Vlaicu”
Funding / projects:
- Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Collections
Institution/Community
IPITY - CONF AU - Максић, Славица PY - 2014 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/738 AB - У раду се разматрају потребе и могућности за управљањем креативношћу у школи као радној организацији. Саопштавају се резултати истраживања о доприносу школе, развоју креативности који су били подстицај за дефинисање конструкта управљања креативношћу у школи. Управљање креативношћу односи се на препознавање креативних потенцијала ученика, њихово усмеравање, мотивисање и обезбеђивање других услова за креативно изражавање у школи. Анализа резултата испитивања о могућностима управљања креативношћу у различитим радним организацијама и различитим срединама указује на одређене стратегије и технике које се могу применити и у школи. У завршном делу рада, дискутују се модалитети изграђивања механизма за управљање креативношћу у школи и услови за њихову ефикасну примену. AB - Paper is devoted to the analysis of the need and possibility of managing creativity at school as working organization. It contains research findings from the study of school contribution to the development of creativity which were incentive for defining the construct of creativity management at school. Managing creativity is dealing with the recognition of students’ creative potentials, their guidance, motivation, and giving other kinds of provision for creative expression at school. Research findings about creativity management within different working organizations from different surroundings showed that there were some strategies and techniques which could be implemented at school as well. In the concluding part of the paper, modes of building the managing creativity mechanism and conditions for their efficient implementation at school are discussed. PB - Вршац : Висока школа струковних студија за образовање васпитача "Михаило Палов" PB - Арад : Universitatea de Vest „Aurel Vlaicu” C3 - Даровити и квалитет образовања T1 - Управљање креативношћу у школи T1 - Managing creativity at school EP - 304 IS - 19 SP - 294 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_738 ER -
@conference{ author = "Максић, Славица", year = "2014", abstract = "У раду се разматрају потребе и могућности за управљањем креативношћу у школи као радној организацији. Саопштавају се резултати истраживања о доприносу школе, развоју креативности који су били подстицај за дефинисање конструкта управљања креативношћу у школи. Управљање креативношћу односи се на препознавање креативних потенцијала ученика, њихово усмеравање, мотивисање и обезбеђивање других услова за креативно изражавање у школи. Анализа резултата испитивања о могућностима управљања креативношћу у различитим радним организацијама и различитим срединама указује на одређене стратегије и технике које се могу применити и у школи. У завршном делу рада, дискутују се модалитети изграђивања механизма за управљање креативношћу у школи и услови за њихову ефикасну примену., Paper is devoted to the analysis of the need and possibility of managing creativity at school as working organization. It contains research findings from the study of school contribution to the development of creativity which were incentive for defining the construct of creativity management at school. Managing creativity is dealing with the recognition of students’ creative potentials, their guidance, motivation, and giving other kinds of provision for creative expression at school. Research findings about creativity management within different working organizations from different surroundings showed that there were some strategies and techniques which could be implemented at school as well. In the concluding part of the paper, modes of building the managing creativity mechanism and conditions for their efficient implementation at school are discussed.", publisher = "Вршац : Висока школа струковних студија за образовање васпитача "Михаило Палов", Арад : Universitatea de Vest „Aurel Vlaicu”", journal = "Даровити и квалитет образовања", title = "Управљање креативношћу у школи, Managing creativity at school", pages = "304-294", number = "19", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_738" }
Максић, С.. (2014). Управљање креативношћу у школи. in Даровити и квалитет образовања Вршац : Висока школа струковних студија за образовање васпитача "Михаило Палов".(19), 294-304. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_738
Максић С. Управљање креативношћу у школи. in Даровити и квалитет образовања. 2014;(19):294-304. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_738 .
Максић, Славица, "Управљање креативношћу у школи" in Даровити и квалитет образовања, no. 19 (2014):294-304, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_738 .