Приказ основних података о документу

The needs of primary schools in Serbia during the covid-19 pandemic in the context of prevention of risky behaviors of students: a teacher's perspective

dc.creatorPopović-Ćitić, Branislava
dc.creatorBukvić Branković, Lidija
dc.creatorKovačević-Lepojević, Marina
dc.creatorParaušić, Ana
dc.creatorStojanović, Marija
dc.date.accessioned2021-12-08T11:28:51Z
dc.date.available2021-12-08T11:28:51Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-900135-5-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/718
dc.description.abstractZdravstvena kriza izazvana pandemijom virusa korona (COVID-19) donela je mnoge promene u funkcionisanju svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema u svetu i Srbiji. Uvođenje onlajn nastave, smanjenje broja učenika po grupama i obavezna fizička distanca uz dezinfekcione mere glavni su faktori koji su obojili realizaciju nastave od početka pandemije. Fokus svih aktera obrazovno-vaspitnog sistema, a i društva u celini bila je organizacija nastave, sa ciljem da se kontinuitet u radu sa učenicima održi, a da se iznađu modaliteti nastave koji bi omogućili njeno uspešno izvođenje uz smanjenje rizika od zaraze virusom. Zbog svih ovih elemenata, kompletan školski „život“ školske 2020/2021. godine bio je prvenstveno usmeren na odgovor na akademske potrebe učenika, a sve ostalo je stavljeno u drugi plan.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladinesr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectučenicisr
dc.subjectCOVID-19sr
dc.subjectponašanjesr
dc.subjectistraživanjesr
dc.subjectSrbijasr
dc.subjectvanredne situacijesr
dc.subjectupravljanjesr
dc.subjectosnovne školesr
dc.subjectnastavnicisr
dc.subjectponašanjesr
dc.subjectkovid 19sr
dc.subjectpandemijasr
dc.subjectstudentssr
dc.subjectpandemicsr
dc.subjectSerbiasr
dc.subjectresearchsr
dc.subjectbehaviorsr
dc.subjectserbia teacherssr
dc.subjectelementary schoolssr
dc.subjectmanagementsr
dc.subjectserbia emergenciessr
dc.titlePotrebe osnovnih škola u Srbiji tokom pandemije covid-19 u kontekstu prevencije rizičnih ponašanja učenika: perspektiva nastavnikasr
dc.titleThe needs of primary schools in Serbia during the covid-19 pandemic in the context of prevention of risky behaviors of students: a teacher's perspectivesr
dc.typereportsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.description.otherIstraživački izveštaj kreiran je u okviru projekta „Prevencija rizičnih ponašanja kod dece i omladine u Srbiji kroz sport i edukaciju - naredni koraci: preporuke za implementaciju projektnih aktivnosti tokom i nakon epidemije COVID-19“ koji sprovodi CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine uz podršku Misije OEBS-a u Srbiji. Objavljivanje ove publikacije podržala je Misija OEBS-a u Srbiji. Stavovi izraženi u ovoj publikaciji pripadaju isključivo autorima i ne predstavljaju nužno stav Misije OEBS-a u Srbiji. Sve reči upotrebljene u muškom rodu podjednako se odnose na muški i ženski pol.sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2182/bitstream_2182.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_718
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу