IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Unapređivanje rada u produženom boravku

Thumbnail
2006
Unapredjivanje_rada_u_produzenom_boravku_2006.pdf (229.6Kb)
Autori
Maksić, Slavica
Ševkušić, Slavica
Članak u časopisu (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
Osnovna škola za učenike nižih razreda nudi mogućnost produženog boravka, ali bez jasnog i razrađenog plana kako da se sistematski i na organizovan način ispuni vreme koje deca provode u školi, izvan redovne nastave. Sa ciljem da se škole i nastavnici podstaknu da unaprede rad u produženom boravku, osmišljen je program koji se prikazuje u ovom tekstu. Na osnovu iskustva stečenog u toku realizacije ovog programa, koji je kao pilot projekat realizovan u jednoj osnovnoj školi, zaključeno je da produženi boravak učenika predstavlja šansu za veći vaspitni uticaj koji škole tek treba da iskoriste. Iz programa su, kao primer, izdvojene aktivnosti čija je svrha bila da se učenici motivišu za učenje stranih jezika i kako da bolje upoznaju pripadnike drugih naroda sa kojima žive. U oba slučaja, radi se o aktivnostima čiji bi efekti mogli doprineti uvećanju etničke tolerancije među decom i razvoju njihove kulturne kompetencije.
Ključne reči:
produženi boravak / program / kulturna kompetencija / after school stay / curriculum / curriculum and culture competence
Izvor:
Inovacije u nastavi, 2006, 19, 1, 117-125
Izdavač:
  • Beograd : Učiteljski fakultet
Finansiranje / projekti:
  • 1429
Napomena:
  • U članku se saopštavaju rezultati rada na projektu 1429 čiju realizaciju delimično finansira Ministarstvo nauke i životne sredine.

ISSN: 0352-2334

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/710
Kolekcije
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institucija/grupa
IPI
TY  - JOUR
AU  - Maksić, Slavica
AU  - Ševkušić, Slavica
PY  - 2006
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/710
AB  - Osnovna škola za učenike nižih razreda nudi mogućnost produženog boravka, ali bez jasnog i razrađenog plana kako da se sistematski i na organizovan način ispuni vreme koje deca provode u školi, izvan redovne nastave. Sa ciljem da se škole i nastavnici podstaknu da unaprede rad u produženom boravku, osmišljen je program koji se prikazuje u ovom tekstu. Na osnovu iskustva stečenog u toku realizacije ovog programa, koji je kao pilot projekat realizovan u jednoj osnovnoj školi, zaključeno je da produženi boravak učenika predstavlja šansu za veći vaspitni uticaj koji škole tek treba da iskoriste. Iz programa su, kao primer, izdvojene aktivnosti čija je svrha bila da se učenici motivišu za učenje stranih jezika i kako da bolje upoznaju pripadnike drugih naroda sa kojima žive. U oba slučaja, radi se o aktivnostima čiji bi efekti mogli doprineti uvećanju etničke tolerancije među decom i razvoju njihove kulturne kompetencije.
PB  - Beograd : Učiteljski fakultet
T2  - Inovacije u nastavi
T1  - Unapređivanje rada u produženom boravku
EP  - 125
IS  - 1
SP  - 117
VL  - 19
ER  - 
@article{
author = "Maksić, Slavica and Ševkušić, Slavica",
year = "2006",
abstract = "Osnovna škola za učenike nižih razreda nudi mogućnost produženog boravka, ali bez jasnog i razrađenog plana kako da se sistematski i na organizovan način ispuni vreme koje deca provode u školi, izvan redovne nastave. Sa ciljem da se škole i nastavnici podstaknu da unaprede rad u produženom boravku, osmišljen je program koji se prikazuje u ovom tekstu. Na osnovu iskustva stečenog u toku realizacije ovog programa, koji je kao pilot projekat realizovan u jednoj osnovnoj školi, zaključeno je da produženi boravak učenika predstavlja šansu za veći vaspitni uticaj koji škole tek treba da iskoriste. Iz programa su, kao primer, izdvojene aktivnosti čija je svrha bila da se učenici motivišu za učenje stranih jezika i kako da bolje upoznaju pripadnike drugih naroda sa kojima žive. U oba slučaja, radi se o aktivnostima čiji bi efekti mogli doprineti uvećanju etničke tolerancije među decom i razvoju njihove kulturne kompetencije.",
publisher = "Beograd : Učiteljski fakultet",
journal = "Inovacije u nastavi",
title = "Unapređivanje rada u produženom boravku",
pages = "125-117",
number = "1",
volume = "19"
}
Maksić, S.,& Ševkušić, S.. (2006). Unapređivanje rada u produženom boravku. in Inovacije u nastavi
Beograd : Učiteljski fakultet., 19(1), 117-125.
Maksić S, Ševkušić S. Unapređivanje rada u produženom boravku. in Inovacije u nastavi. 2006;19(1):117-125..
Maksić, Slavica, Ševkušić, Slavica, "Unapređivanje rada u produženom boravku" in Inovacije u nastavi, 19, no. 1 (2006):117-125.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumInstitucije/grupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB