IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Unapređivanje rada u produženom boravku

Thumbnail
2006
Unapredjivanje_rada_u_produzenom_boravku_2006.pdf (229.6Kb)
Аутори
Maksić, Slavica
Ševkušić, Slavica
Чланак у часопису (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Osnovna škola za učenike nižih razreda nudi mogućnost produženog boravka, ali bez jasnog i razrađenog plana kako da se sistematski i na organizovan način ispuni vreme koje deca provode u školi, izvan redovne nastave. Sa ciljem da se škole i nastavnici podstaknu da unaprede rad u produženom boravku, osmišljen je program koji se prikazuje u ovom tekstu. Na osnovu iskustva stečenog u toku realizacije ovog programa, koji je kao pilot projekat realizovan u jednoj osnovnoj školi, zaključeno je da produženi boravak učenika predstavlja šansu za veći vaspitni uticaj koji škole tek treba da iskoriste. Iz programa su, kao primer, izdvojene aktivnosti čija je svrha bila da se učenici motivišu za učenje stranih jezika i kako da bolje upoznaju pripadnike drugih naroda sa kojima žive. U oba slučaja, radi se o aktivnostima čiji bi efekti mogli doprineti uvećanju etničke tolerancije među decom i razvoju njihove kulturne kompetencije.
Кључне речи:
produženi boravak / program / kulturna kompetencija / after school stay / curriculum / curriculum and culture competence
Извор:
Inovacije u nastavi, 2006, 19, 1, 117-125
Издавач:
  • Beograd : Učiteljski fakultet
Финансирање / пројекти:
  • 1429
Напомена:
  • U članku se saopštavaju rezultati rada na projektu 1429 čiju realizaciju delimično finansira Ministarstvo nauke i životne sredine.

ISSN: 0352-2334

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/710
Колекције
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Институција/група
IPI
TY  - JOUR
AU  - Maksić, Slavica
AU  - Ševkušić, Slavica
PY  - 2006
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/710
AB  - Osnovna škola za učenike nižih razreda nudi mogućnost produženog boravka, ali bez jasnog i razrađenog plana kako da se sistematski i na organizovan način ispuni vreme koje deca provode u školi, izvan redovne nastave. Sa ciljem da se škole i nastavnici podstaknu da unaprede rad u produženom boravku, osmišljen je program koji se prikazuje u ovom tekstu. Na osnovu iskustva stečenog u toku realizacije ovog programa, koji je kao pilot projekat realizovan u jednoj osnovnoj školi, zaključeno je da produženi boravak učenika predstavlja šansu za veći vaspitni uticaj koji škole tek treba da iskoriste. Iz programa su, kao primer, izdvojene aktivnosti čija je svrha bila da se učenici motivišu za učenje stranih jezika i kako da bolje upoznaju pripadnike drugih naroda sa kojima žive. U oba slučaja, radi se o aktivnostima čiji bi efekti mogli doprineti uvećanju etničke tolerancije među decom i razvoju njihove kulturne kompetencije.
PB  - Beograd : Učiteljski fakultet
T2  - Inovacije u nastavi
T1  - Unapređivanje rada u produženom boravku
EP  - 125
IS  - 1
SP  - 117
VL  - 19
ER  - 
@article{
author = "Maksić, Slavica and Ševkušić, Slavica",
year = "2006",
abstract = "Osnovna škola za učenike nižih razreda nudi mogućnost produženog boravka, ali bez jasnog i razrađenog plana kako da se sistematski i na organizovan način ispuni vreme koje deca provode u školi, izvan redovne nastave. Sa ciljem da se škole i nastavnici podstaknu da unaprede rad u produženom boravku, osmišljen je program koji se prikazuje u ovom tekstu. Na osnovu iskustva stečenog u toku realizacije ovog programa, koji je kao pilot projekat realizovan u jednoj osnovnoj školi, zaključeno je da produženi boravak učenika predstavlja šansu za veći vaspitni uticaj koji škole tek treba da iskoriste. Iz programa su, kao primer, izdvojene aktivnosti čija je svrha bila da se učenici motivišu za učenje stranih jezika i kako da bolje upoznaju pripadnike drugih naroda sa kojima žive. U oba slučaja, radi se o aktivnostima čiji bi efekti mogli doprineti uvećanju etničke tolerancije među decom i razvoju njihove kulturne kompetencije.",
publisher = "Beograd : Učiteljski fakultet",
journal = "Inovacije u nastavi",
title = "Unapređivanje rada u produženom boravku",
pages = "125-117",
number = "1",
volume = "19"
}
Maksić, S.,& Ševkušić, S.. (2006). Unapređivanje rada u produženom boravku. in Inovacije u nastavi
Beograd : Učiteljski fakultet., 19(1), 117-125.
Maksić S, Ševkušić S. Unapređivanje rada u produženom boravku. in Inovacije u nastavi. 2006;19(1):117-125..
Maksić, Slavica, Ševkušić, Slavica, "Unapređivanje rada u produženom boravku" in Inovacije u nastavi, 19, no. 1 (2006):117-125.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумИнституције/групеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB