IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Podsticanje kreativnosti u školi

Thumbnail
2006
Podsticanje_kreativnosti_u_skoli_2006.pdf (8.636Mb)
Autori
Maksić, Slavica
Ostala autorstva
Gojkov, Grozdanka
Krnjaić, Zora
Knjiga (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
Najveća kreativna otkrića, koja predstavljaju kritičan doprinos napretku čovečanstva, počinju traganjem za najvažnijim problemom u datom vremenu i okruženju. Pošto se određeni problem definiše, njegove aspekte čine pitanja kako se problem može rešiti, kada bi se mogao rešiti i kako da pojedinac učestvuje u njegovom rešavanju. Poznato je da se slobodne procene broja kreativnih pojedinaca u populaciji kreću oko nekoliko procenata (najčešće 3–5%), dok je ustaljeno mišljenje da je samo 1% odraslih osoba kreativno ili uspeva da realizuje i ispolji svoju kreativnost. Pojedinac stvara uslove da bude kreativan tako što polazi od pitanja za šta je kreativan. Ovako postavljeno pitanje se u školskim uslovima može prevesti na pitanja: u kojoj oblasti je učenik najbolji, šta najviše voli da radi, šta je ono u čemu uživa dok radi, koja mu aktivnost predstavlja najveće zadovoljstvo dok o njoj razmišlja itd.
Ključne reči:
kreativnost / deca / škola / obrazovanje / creativity / children / school / education
Izvor:
2006
Izdavač:
  • Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Finansiranje / projekti:
  • Obrazovanje za društvo znanja (RS-149001)
Napomena:
  • Naziv zbirke: Biblioteka "Istraživački radovi" 91
  • Crtež na koricama: Student Fakulteta likovnih umetnosti u Beogradu (2002): Adam i Eva
  • Objavljivanje ove knjige omogućili su finansijskim sredstvima Ministarstvo nauke i zaštite životne sredine i Institut za pedagoška istraživanja

ISBN: 86-7447-068-8

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/693
Kolekcije
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institucija/grupa
IPI
TY  - BOOK
AU  - Maksić, Slavica
PY  - 2006
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/693
AB  - Najveća
kreativna
otkrića,
koja
predstavljaju
kritičan
doprinos
napretku
čovečanstva,
počinju
traganjem
za najvažnijim
problemom
u datom
vremenu
i
okruženju.
Pošto
se određeni
problem
definiše,
njegove
aspekte
čine
pitanja
kako
se problem
može
rešiti,
kada
bi se mogao
rešiti
i kako
da pojedinac
učestvuje
u
njegovom
rešavanju.
Poznato
je da se slobodne
procene
broja
kreativnih
pojedinaca
u populaciji
kreću
oko nekoliko
procenata
(najčešće
3–5%), dok je ustaljeno
mišljenje
da je samo
1% odraslih
osoba
kreativno
ili uspeva
da realizuje
i ispolji
svoju
kreativnost.
Pojedinac
stvara
uslove
da bude
kreativan
tako
što polazi
od pitanja
za šta je kreativan.
Ovako
postavljeno
pitanje
se u školskim
uslovima
može
prevesti
na pitanja:
u kojoj
oblasti
je učenik
najbolji,
šta najviše
voli
da radi,
šta
je ono u čemu
uživa
dok radi,
koja
mu aktivnost
predstavlja
najveće
zadovoljstvo
dok o njoj razmišlja
itd.
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
T1  - Podsticanje kreativnosti u školi
ER  - 
@book{
author = "Maksić, Slavica",
year = "2006",
abstract = "Najveća
kreativna
otkrića,
koja
predstavljaju
kritičan
doprinos
napretku
čovečanstva,
počinju
traganjem
za najvažnijim
problemom
u datom
vremenu
i
okruženju.
Pošto
se određeni
problem
definiše,
njegove
aspekte
čine
pitanja
kako
se problem
može
rešiti,
kada
bi se mogao
rešiti
i kako
da pojedinac
učestvuje
u
njegovom
rešavanju.
Poznato
je da se slobodne
procene
broja
kreativnih
pojedinaca
u populaciji
kreću
oko nekoliko
procenata
(najčešće
3–5%), dok je ustaljeno
mišljenje
da je samo
1% odraslih
osoba
kreativno
ili uspeva
da realizuje
i ispolji
svoju
kreativnost.
Pojedinac
stvara
uslove
da bude
kreativan
tako
što polazi
od pitanja
za šta je kreativan.
Ovako
postavljeno
pitanje
se u školskim
uslovima
može
prevesti
na pitanja:
u kojoj
oblasti
je učenik
najbolji,
šta najviše
voli
da radi,
šta
je ono u čemu
uživa
dok radi,
koja
mu aktivnost
predstavlja
najveće
zadovoljstvo
dok o njoj razmišlja
itd.",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja",
title = "Podsticanje kreativnosti u školi"
}
Maksić, S.. (2006). Podsticanje kreativnosti u školi. 
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja..
Maksić S. Podsticanje kreativnosti u školi. 2006;..
Maksić, Slavica, "Podsticanje kreativnosti u školi" (2006).

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumInstitucije/grupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB