Kako prepoznati darovitog učenika
How to recognize a gifted student
Књига (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Knjiga je posvećena teorijskim i praktičnim pitanjima razumevanja i identifikovanja darovitosti a namenjena širokom krugu čitalaca, od psihologa i pedagoga, preko nastavnika i roditelja, do samih darovitih učenika. Mogu se naći neki od odgovora na pitanja: šta je darovitost, iz čega se sastoji i kako se ispoljava; kako se uočava, ispituje i utvrđuje; šta, osim intelektualnih sposobnosti, odlikuje darovite učenike; u kakvom su odnosu fizički, kognitivni, socijalni i emotivni razvoj darovitog učenika; koliko su tačna uverenja o devijantnom ponašanju i patološkoj ličnosti izuzetnih pojedinaca. Saznanja koja knjiga pruža mogu da doprinesu poboljšanju uslova u kojima se daroviti razvijaju, uključujući i bolji odnos okoline prema njima, pogotovu ako se ima u vidu da se problemi darovitih često javljaju upravo u odnosima s drugima.
Кључне речи:
darovito dete / darovitost / gifted child / giftednessИзвор:
1993Издавач:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
Напомена:
- Naziv zbirke: Biblioteka "Istraživački radovi" 78
Институција/група
IPITY - BOOK AU - Maksić, Slavica PY - 1993 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/690 AB - Knjiga je posvećena teorijskim i praktičnim pitanjima razumevanja i identifikovanja darovitosti a namenjena širokom krugu čitalaca, od psihologa i pedagoga, preko nastavnika i roditelja, do samih darovitih učenika. Mogu se naći neki od odgovora na pitanja: šta je darovitost, iz čega se sastoji i kako se ispoljava; kako se uočava, ispituje i utvrđuje; šta, osim intelektualnih sposobnosti, odlikuje darovite učenike; u kakvom su odnosu fizički, kognitivni, socijalni i emotivni razvoj darovitog učenika; koliko su tačna uverenja o devijantnom ponašanju i patološkoj ličnosti izuzetnih pojedinaca. Saznanja koja knjiga pruža mogu da doprinesu poboljšanju uslova u kojima se daroviti razvijaju, uključujući i bolji odnos okoline prema njima, pogotovu ako se ima u vidu da se problemi darovitih često javljaju upravo u odnosima s drugima. PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja T1 - Kako prepoznati darovitog učenika T1 - How to recognize a gifted student UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_690 ER -
@book{ author = "Maksić, Slavica", year = "1993", abstract = "Knjiga je posvećena teorijskim i praktičnim pitanjima razumevanja i identifikovanja darovitosti a namenjena širokom krugu čitalaca, od psihologa i pedagoga, preko nastavnika i roditelja, do samih darovitih učenika. Mogu se naći neki od odgovora na pitanja: šta je darovitost, iz čega se sastoji i kako se ispoljava; kako se uočava, ispituje i utvrđuje; šta, osim intelektualnih sposobnosti, odlikuje darovite učenike; u kakvom su odnosu fizički, kognitivni, socijalni i emotivni razvoj darovitog učenika; koliko su tačna uverenja o devijantnom ponašanju i patološkoj ličnosti izuzetnih pojedinaca. Saznanja koja knjiga pruža mogu da doprinesu poboljšanju uslova u kojima se daroviti razvijaju, uključujući i bolji odnos okoline prema njima, pogotovu ako se ima u vidu da se problemi darovitih često javljaju upravo u odnosima s drugima.", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja", title = "Kako prepoznati darovitog učenika, How to recognize a gifted student", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_690" }
Maksić, S.. (1993). Kako prepoznati darovitog učenika. Beograd : Institut za pedagoška istraživanja.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_690
Maksić S. Kako prepoznati darovitog učenika. 1993;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_690 .
Maksić, Slavica, "Kako prepoznati darovitog učenika" (1993), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_690 .