Приказ основних података о документу

dc.contributorĐerić, Ivana
dc.contributorGutvajn, Nikoleta
dc.contributorJošić, Smiljana
dc.contributorŠeva, Nada
dc.creatorJošić, Smiljana
dc.creatorTeodorović, Jelena
dc.creatorJakšić, Ivana
dc.date.accessioned2021-10-28T09:12:01Z
dc.date.available2021-10-28T09:12:01Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-156-2
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/647
dc.description.abstractMeđunarodna studija TIMSS pruža velike mogućnosti za upoređivanje postignuća učenika između zemalja, ali i ispitivanje činilaca koji utiču na postignuće učenika. Važno je istražiti ove činioce jer se na taj način mogu postaviti prioriteti u oblasti obrazovne politike, odnosno usmeravati ljudski i finansijski resursi na one prakse koje najviše vode visokom postignuću učenika.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceTIMSS 2019 u Srbiji : rezultati međunarodnog istraživanja postignuća učenika četvrtog razreda osnovne škole iz matematike i prirodnih naukasr
dc.subjectTIMSSsr
dc.subjectpostignuće učenikasr
dc.subjectSrbijasr
dc.subjectučenicisr
dc.subjectfaktori postignućasr
dc.subjectobrazovna politikasr
dc.titleFaktori postignuća učenika iz matematike i prirodnih nauka: TIMSS 2019 u Srbijisr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage65
dc.citation.spage45
dc.description.otherNaziv zbirke: Biblioteka „Pedagoška teorija i praksa” 53sr
dc.description.otherZa materijale Međunarodne asocijacije za evaluaciju obrazovnih postignuća (International Association for the Evaluation of Educational Achievement – IEA) koji su prikazani u ovoj knjizi dobijena je dozvola pod brojem IEA-21-021
dc.description.otherKomisija za ocenu etičnosti u naučnoistraživačkom radu Instituta za pedagoška istraživanja donela je odluku 23. aprila 2021. godine da je tematski zbornik TIMSS 2019 u Srbiji u skladu sa Pravilnikom o etičnosti u naučnoistraživačkom radu Instituta za pedagoška istraživanja.
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1952/Faktori_postignuca_ucenika_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_647
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу