Приказ основних података о документу

dc.contributorĐerić, Ivana
dc.contributorGutvajn, Nikoleta
dc.contributorJošić, Simljana
dc.contributorŠeva, Nada
dc.creatorĐerić, Ivana
dc.date.accessioned2021-10-28T09:05:47Z
dc.date.available2021-10-28T09:05:47Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-156-2
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/646
dc.description.abstractTIMSS istraživanje pripada grupi velikih međunarodnih komparativnih studija u okviru kojih se prate i analiziraju trendovi obrazovnih postignuća učenika iz matematike i prirodnih nauka na osnovnoškolskom uzrastu (IEA TIMSS Trends in Mathematics and Science Studies), ali pruža i mogućnost da se empirijski proučava odnos obrazovnih postignuća i kontekstualnih činilaca (škola, odeljenje, porodica). U ovom poglavlju predstavljamo metodološku i sadržinsku koncepciju ovog međunarodnog projekta (Cotter, Centurino & Mullis, 2020; Đerić, Gutvajn, Jošić i Ševa, 2020; Kelly, Centurino, Martin & Mullis, 2020; Marušić Jablanović, 2017; Mullis & Fishbein, 2020; Mullis, Martin, Goh & Cotter, 2020b; Mullis & Martin, 2017) radi praćenja i razumevanja sekundarnih analiza podataka iz ciklusa TIMSS 2019 prikazanih u ovoj publikaciji. Sadržaj ovog poglavlja može da pomogne donosiocima odluka u procesu planiranja i razvijanja budućih inicijativa u oblasti obrazovanja, ali i prilikom kreiranja velikih pedagoških istraživanja nacionalnog i regionalnog karaktera. Pored toga, u ovom poglavlju praktičari mogu da pronađu pouzdane informacije o nastavi matematike i prirodnih nauka radi sveobuhvatnijeg razumevanja ishoda u prvom ciklusu obrazovanja u Republici Srbiji.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceTIMSS 2019 u Srbiji : rezultati međunarodnog istraživanja postignuća učenika četvrtog razreda osnovne škole iz matematike i prirodnih naukasr
dc.subjectistraživanjesr
dc.subjectmeđunarodno istraživanjesr
dc.subjectTIMSSsr
dc.subjectobrazovni trendovisr
dc.subjectmatematikasr
dc.subjectprirodne naukesr
dc.subjectosnovna školasr
dc.subjectučenicisr
dc.titleKoncepcija međunarodnog istraživanja TIMSS 2019sr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage41
dc.citation.spage13
dc.description.otherNaziv zbirke: Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa" 53sr
dc.description.otherZa materijale Međunarodne asocijacije za evaluaciju obrazovnih postignuća (International Association for the Evaluation of Educational Achievement – IEA) koji su prikazani u ovoj knjizi dobijena je dozvola pod brojem IEA-21-021.
dc.description.otherKomisija za ocenu etičnosti u naučnoistraživačkom radu Instituta za pedagoška istraživanja donela je odluku 23. aprila 2021. godine da je tematski zbornik TIMSS 2019 u Srbiji u skladu sa Pravilnikom o etičnosti u naučnoistraživačkom radu Instituta za pedagoška istraživanja.
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1951/Koncepcija_medjunarodnog_istrazivanja_timss_2019_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_646
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу