Who needs creative school?
Kome treba kreativna škola?
Članak u časopisu (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
U radu se diskutuje potreba za promenama škole u pravcu stvaranja uslova za veće kreativno izražavanje učenika i nastavnika. Polazi se od uverenja da pojedinac stvara uslove da bude kreativan, postavljajući sebi pitanje za šta je kreativan. Istraživanja potvrđuju da najveće prepreke za kreativno ponašanje predstavljaju uverenja dece i odraslih o tome da nisu kreativni i da ne mogu dati značajan doprinos u oblasti za koju nisu specijalizovani. Oni koji su u ulozi učenika imaju potrebu da se škola učini fleksibilnijom, ali te promene zahtevaju i menjanje šireg okruženja i uslova za život u istom pravcu.
Ključne reči:
kreativnost / škola / deca / mladi / creativity / school / children / youthIzvor:
Nastava i vaspitanje, 2003, 52, 1, 113-115Izdavač:
- Beograd : Pedagoško društvo Srbije
- Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju
Finansiranje / projekti:
- Projekat Ministarstva nauke Republike Srbije, br. 1429: Vaspitanje i obrazovanje za izazove demokratskog društva
Institucija/grupa
IPITY - JOUR AU - Maksić, Slavica PY - 2003 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/58 AB - U radu se diskutuje potreba za promenama škole u pravcu stvaranja uslova za veće kreativno izražavanje učenika i nastavnika. Polazi se od uverenja da pojedinac stvara uslove da bude kreativan, postavljajući sebi pitanje za šta je kreativan. Istraživanja potvrđuju da najveće prepreke za kreativno ponašanje predstavljaju uverenja dece i odraslih o tome da nisu kreativni i da ne mogu dati značajan doprinos u oblasti za koju nisu specijalizovani. Oni koji su u ulozi učenika imaju potrebu da se škola učini fleksibilnijom, ali te promene zahtevaju i menjanje šireg okruženja i uslova za život u istom pravcu. PB - Beograd : Pedagoško društvo Srbije PB - Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju T2 - Nastava i vaspitanje T1 - Who needs creative school? T1 - Kome treba kreativna škola? EP - 115 IS - 1 SP - 113 VL - 52 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_58 ER -
@article{ author = "Maksić, Slavica", year = "2003", abstract = "U radu se diskutuje potreba za promenama škole u pravcu stvaranja uslova za veće kreativno izražavanje učenika i nastavnika. Polazi se od uverenja da pojedinac stvara uslove da bude kreativan, postavljajući sebi pitanje za šta je kreativan. Istraživanja potvrđuju da najveće prepreke za kreativno ponašanje predstavljaju uverenja dece i odraslih o tome da nisu kreativni i da ne mogu dati značajan doprinos u oblasti za koju nisu specijalizovani. Oni koji su u ulozi učenika imaju potrebu da se škola učini fleksibilnijom, ali te promene zahtevaju i menjanje šireg okruženja i uslova za život u istom pravcu.", publisher = "Beograd : Pedagoško društvo Srbije, Beograd : Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju", journal = "Nastava i vaspitanje", title = "Who needs creative school?, Kome treba kreativna škola?", pages = "115-113", number = "1", volume = "52", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_58" }
Maksić, S.. (2003). Who needs creative school?. in Nastava i vaspitanje Beograd : Pedagoško društvo Srbije., 52(1), 113-115. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_58
Maksić S. Who needs creative school?. in Nastava i vaspitanje. 2003;52(1):113-115. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_58 .
Maksić, Slavica, "Who needs creative school?" in Nastava i vaspitanje, 52, no. 1 (2003):113-115, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_58 .