Приказ основних података о документу

dc.contributorЂерић, Ивана
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorЈошић, Смиљана
dc.contributorШева, Нада
dc.creatorЂерић, Ивана
dc.date.accessioned2021-06-24T10:14:54Z
dc.date.available2021-06-24T10:14:54Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-155-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/522
dc.description.abstractЈачање друштвене свести о кључној улози људског капитала и образовања у економској конкурентности земље допринело је да промовисање резултата свеобухватних међународних процена постане важан догађај у просветној, стручној и научној јавности. Друштву, образовном систему и појединцима постаје подједнако битно да се осигура конкурентност будућих генерација на националном, регионалном и светском тржишту рада (OECD, 2013; Education 2030). Eфикасно деловање у друштву и на радном месту побољшано je познавањем и коришћењем природно-математичких знања и вештина (Mullis et al., 2020). Надаље, све је већи број занимања којa захтевају висок ниво знања у употреби научног начина размишљања услед напретка технологије у свим сферама живота. Научна писменост се описује као императив да грађани доносе одлуке о себи и свету у којем живе утемељеним на провереним информацијама (Mullis et al., 2020). Према томе, развој математичких, научних и језичких компетенција треба да представљају приоритетне образовне и васпитне циљеве из перспективе водећих стручњака из области међународних процена постигнућа.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.relation404-02-42/2018-17
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceTIMSS2019 : резултати и импликацијеsr
dc.subjectILSA студијеsr
dc.subjectTIMSS 2019sr
dc.subjectУнеско глобални циљеви (SDG)sr
dc.titleШта можемо да научимо из студије TIMSS 2019?sr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage11
dc.citation.spage6
dc.description.otherЗборник резимеа : XXVII нaучнa кoнфeрeнциja „Пeдaгoшкa истрaживaњa и шкoлскa прaксa”sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1464/Sta_mozemo_da_naucimo_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_522
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу