Приказ основних података о документу
Шта можемо да научимо из студије TIMSS 2019?
dc.contributor | Ђерић, Ивана | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Јошић, Смиљана | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.creator | Ђерић, Ивана | |
dc.date.accessioned | 2021-06-24T10:14:54Z | |
dc.date.available | 2021-06-24T10:14:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-155-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/522 | |
dc.description.abstract | Јачање друштвене свести о кључној улози људског капитала и образовања у економској конкурентности земље допринело је да промовисање резултата свеобухватних међународних процена постане важан догађај у просветној, стручној и научној јавности. Друштву, образовном систему и појединцима постаје подједнако битно да се осигура конкурентност будућих генерација на националном, регионалном и светском тржишту рада (OECD, 2013; Education 2030). Eфикасно деловање у друштву и на радном месту побољшано je познавањем и коришћењем природно-математичких знања и вештина (Mullis et al., 2020). Надаље, све је већи број занимања којa захтевају висок ниво знања у употреби научног начина размишљања услед напретка технологије у свим сферама живота. Научна писменост се описује као императив да грађани доносе одлуке о себи и свету у којем живе утемељеним на провереним информацијама (Mullis et al., 2020). Према томе, развој математичких, научних и језичких компетенција треба да представљају приоритетне образовне и васпитне циљеве из перспективе водећих стручњака из области међународних процена постигнућа. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS// | sr |
dc.relation | 404-02-42/2018-17 | |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | TIMSS2019 : резултати и импликације | sr |
dc.subject | ILSA студије | sr |
dc.subject | TIMSS 2019 | sr |
dc.subject | Унеско глобални циљеви (SDG) | sr |
dc.title | Шта можемо да научимо из студије TIMSS 2019? | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 11 | |
dc.citation.spage | 6 | |
dc.description.other | Зборник резимеа : XXVII нaучнa кoнфeрeнциja „Пeдaгoшкa истрaживaњa и шкoлскa прaксa” | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1464/Sta_mozemo_da_naucimo_2021.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_522 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |