Browsing Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja by Author "Džinović, Vladimir"
Now showing items 1-7 of 7
-
The challenges of school practitioners’ expectations of school-university and school-institute cooperation
Džinović, Vladimir; Gutvajn, Nikoleta; Đević, Rajka (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2014) -
Choosing school underachievement as a way to resist power / Opredeljenje za neuspeh u školi kao vid opiranja vršenju moći
Džinović, Vladimir; Pavlović, Jelena; Stojnov, Dušan (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2006) -
Focus groups: From collecting data to critical pedagogical practice / Fokus grupe - od prikupljanja podataka do kritičke pedagoške prakse
Pavlović, Jelena; Džinović, Vladimir (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2007) -
Mathematics and science teachers' beliefs about innovations in teaching: A qualitative study
Džinović, Vladimir (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2017) -
Teachers' perceptions of their own initiative: Collective initiative vs. personal initiative / Percepcije nastavnika o sopstvenoj inicijativnosti - kolektivna inicijativa spram lične inicijative
Džinović, Vladimir; Đević, Rajka; Đerić, Ivana; Džinović, Vladimir; Đević, Rajka; Đerić, Ivana (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2013) -
Using focus groups to give voice to school underachievers / Fokus grupe kao sredstvo davanja glasa neuspešnim učenicima
Džinović, Vladimir (Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2009) -
„Борим се са ветрењачама”: Тензије у професионалном идентитету наставника из перспективе модела агонистичког селфа / “I am tilting at windmills”: Tensions in teacher professional identity from the perspective of the model of the agonistic self
Džinović, Vladimir; Grbić, Sanja; Vesić, Dragan (Београд : Институт за педагошка истраживања, 2022)