Приказ основних података о документу
Primena informaciono-komunikacionih tehnologija u inkluzivnom obrazovnom kontekstu – iskustva nastavnika tokom pandemije COVID-19
dc.contributor | Jeremić, Ivana | |
dc.contributor | Nikolić, Nataša | |
dc.contributor | Koruga, Nikola | |
dc.creator | Medar, Jelena | |
dc.creator | Ratković, Marija | |
dc.date.accessioned | 2021-06-02T11:23:42Z | |
dc.date.available | 2021-06-02T11:23:42Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-80712-44-4 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/473 | |
dc.description.abstract | U inkluzivnom obrazovnom kontekstu, upotreba informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) jedan je od poželjnih i neophodnih vidova modernizacije obrazovno-vaspitnog procesa. Ekspanzija upotrebe IKT tokom pandemije COVID-19 prepoznata je kao pogodan kontekst za ovo istraživanje. Cilj našeg rada je sticanje uvida u iskustva nastavnika u vezi sa primenom IKT u inkluzivnom obrazovnom kontekstu tokom pandemije COVID-19. Intervjuisano je 15 nastavnika. Istraživačka pitanja bila su: koliko često i koje IKT su nastavnici koristili u nastavi tokom pandemije COVID-19 i koliko su, u uslovima COVID-19, IKT bile pogodne za rad sa učenicima kojima je potrebna dodatna podrška u obrazovanju? Dobijeni rezultati pokazuju da je u uslovima pandemije upotreba IKT postala deo svakodnevne nastavne prakse i da su nastavnici koristili različite vidove IKT. Međutim, IKT tokom pandemije nisu u dovoljnoj meri prepoznate kao povoljan resurs za rad sa učenicima kojima je potrebna dodatna podrška u obrazovanju, zbog čega su neophodni sistemska podrška nastavnicima i dalja istraživanja u ovom domenu. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Beograd : Institut za pedagogiju i andragogiju | sr |
dc.publisher | Beograd : Pedagoško društvo Srbije | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.source | Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju | sr |
dc.subject | inkluzivno obrazovanje | sr |
dc.subject | informaciono-komunikacione tehnologije | sr |
dc.subject | COVID-19 | sr |
dc.subject | inclusive education | sr |
dc.subject | Information and Communication Technologies | sr |
dc.title | Primena informaciono-komunikacionih tehnologija u inkluzivnom obrazovnom kontekstu – iskustva nastavnika tokom pandemije COVID-19 | sr |
dc.type | conferenceObject | sr |
dc.rights.license | BY-SA | sr |
dc.citation.epage | 113 | |
dc.citation.spage | 109 | |
dc.description.other | Susreti pedagoga Nacionalni naučni skup: Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju 15. maj 2021, Beograd | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1218/Primena_informaciono_komunikacionih_tehnologija_2021.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_473 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |