Show simple item record

dc.contributorJeremić, Ivana
dc.contributorNikolić, Nataša
dc.contributorKoruga, Nikola
dc.creatorMedar, Jelena
dc.creatorRatković, Marija
dc.date.accessioned2021-06-02T11:23:42Z
dc.date.available2021-06-02T11:23:42Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-80712-44-4
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/473
dc.description.abstractU inkluzivnom obrazovnom kontekstu, upotreba informaciono-komunikacionih tehnologija (IKT) jedan je od poželjnih i neophodnih vidova modernizacije obrazovno-vaspitnog procesa. Ekspanzija upotrebe IKT tokom pandemije COVID-19 prepoznata je kao pogodan kontekst za ovo istraživanje. Cilj našeg rada je sticanje uvida u iskustva nastavnika u vezi sa primenom IKT u inkluzivnom obrazovnom kontekstu tokom pandemije COVID-19. Intervjuisano je 15 nastavnika. Istraživačka pitanja bila su: koliko često i koje IKT su nastavnici koristili u nastavi tokom pandemije COVID-19 i koliko su, u uslovima COVID-19, IKT bile pogodne za rad sa učenicima kojima je potrebna dodatna podrška u obrazovanju? Dobijeni rezultati pokazuju da je u uslovima pandemije upotreba IKT postala deo svakodnevne nastavne prakse i da su nastavnici koristili različite vidove IKT. Međutim, IKT tokom pandemije nisu u dovoljnoj meri prepoznate kao povoljan resurs za rad sa učenicima kojima je potrebna dodatna podrška u obrazovanju, zbog čega su neophodni sistemska podrška nastavnicima i dalja istraživanja u ovom domenu.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagogiju i andragogijusr
dc.publisherBeograd : Pedagoško društvo Srbijesr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceVaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženjusr
dc.subjectinkluzivno obrazovanjesr
dc.subjectinformaciono-komunikacione tehnologijesr
dc.subjectCOVID-19sr
dc.subjectinclusive educationsr
dc.subjectInformation and Communication Technologiessr
dc.titlePrimena informaciono-komunikacionih tehnologija u inkluzivnom obrazovnom kontekstu – iskustva nastavnika tokom pandemije COVID-19sr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBY-SAsr
dc.citation.epage113
dc.citation.spage109
dc.description.otherSusreti pedagoga Nacionalni naučni skup: Vaspitanje i obrazovanje u digitalnom okruženju 15. maj 2021, Beogradsr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1218/Primena_informaciono_komunikacionih_tehnologija_2021.pdf
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record