Приказ основних података о документу

dc.contributorЂерић, Ивана
dc.contributorМаксић, Славица
dc.contributorГајић, Оливера
dc.contributorАлибабић, Шефика
dc.contributorВујисић-Живковић, Наташа
dc.creatorПавловић, Јелена
dc.date.accessioned2021-05-24T10:02:23Z
dc.date.available2021-05-24T10:02:23Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-139-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/456
dc.description.abstractПојава истраживања личних епистемологија ученика средином XX века омогућила је да се питање шта је знање измести из филозофије у домен наука о човеку. Предмет анализе више није био само универзални одговор на ово питање, већ одговор конкретног сазнаваоца – ученика. Тематски посматрано, овај рад повезан је са традицијом истраживања личних епистемологија. Међутим, претпоставке о природи знања не посматрају се у раду као личне епистемологије, већ као социјалне конструкције које доводе до позиционирања наставника и ученика у школској пракси. У раду је понуђена илустрација једног истраживања метафора о знању које је спроведено у нашој средини. У закључцима су понуђене неке од педагошких импликација истраживања метафора о знању, као и препоруке за даља истраживања у овој области.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179034/RS//sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceИстраживања у школиsr
dc.subjectметафореsr
dc.subjectметафоре о знањуsr
dc.subjectличне епистемологијеsr
dc.subjectквалитативна истраживањаsr
dc.subjectпедагошка истраживањаsr
dc.subjectmetaphorssr
dc.subjectmetaphors about knowledgesr
dc.subjectpersonal epistemologysr
dc.subjectqualitative researchsr
dc.subjectpedagogical researchsr
dc.titleМетафоре о знању и како их проучавати у школиsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage134
dc.citation.spage119
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 45sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1148/Metafore_o_znanju_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_456
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу