Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju
Authors
Krnjaić, ZoraVidenović, Marina
Potrić, Jelena
Contributors
Džinović, VladimirNikitović, Tijana
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Koncept dobrobiti, dobrostanja ili blagostanja (engl. well-being) upućuje na pozitivne
karakteristike i optimalno funkcionisanje pojedinca tokom čitavog životnog ciklusa, a posebno
je pogodn kao teorijski okvir za razmatranje razvoja dece i mladih. Ovo je složen koncept
koji obuhvata: objektivne mere dobrobiti i životnih uslova dece i adolescenata; subjektivni
doživljaj dobrobiti dece i adolescenata, njihova iskustva, gledišta, procene i aspiracije; iskustva,
gledišta, procene i aspiracije drugih relevantnih aktera (roditelja i/ili drugih odgajatelja,
nastavnika i stručnjaka) u pogledu dobrobiti dece i adolescenata (Ben Arieh et al., 2014).
Ovako, sveobuhvatno određen, koncept dobrobiti naročito je primeren okvir za sagledavanje
položaja i potreba defavorizovane i osetljive grupe dece i adolescenata na porodičnom
semeštaju (Auerswald et al., 2017).
Keywords:
adolescenti / porodični/hranitelsjki smeštaj / adolescenti na hraniteljskom smeštaju / dobrobit (well-being) / stručni saradnici školaSource:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 150-153Publisher:
- Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
- Beograd : Institut za psihologiju
Funding / projects:
- Ministry of Science, Technological Development and Innovation of the Republic of Serbia, institutional funding - 200018 (Institute for Educational Research, Belgrade) (RS-MESTD-inst-2020-200018)
Note:
- XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“
Collections
Institution/Community
IPITY - CONF AU - Krnjaić, Zora AU - Videnović, Marina AU - Potrić, Jelena PY - 2021 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/442 AB - Koncept dobrobiti, dobrostanja ili blagostanja (engl. well-being) upućuje na pozitivne karakteristike i optimalno funkcionisanje pojedinca tokom čitavog životnog ciklusa, a posebno je pogodn kao teorijski okvir za razmatranje razvoja dece i mladih. Ovo je složen koncept koji obuhvata: objektivne mere dobrobiti i životnih uslova dece i adolescenata; subjektivni doživljaj dobrobiti dece i adolescenata, njihova iskustva, gledišta, procene i aspiracije; iskustva, gledišta, procene i aspiracije drugih relevantnih aktera (roditelja i/ili drugih odgajatelja, nastavnika i stručnjaka) u pogledu dobrobiti dece i adolescenata (Ben Arieh et al., 2014). Ovako, sveobuhvatno određen, koncept dobrobiti naročito je primeren okvir za sagledavanje položaja i potreba defavorizovane i osetljive grupe dece i adolescenata na porodičnom semeštaju (Auerswald et al., 2017). PB - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja PB - Beograd : Institut za psihologiju C3 - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika T1 - Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju EP - 153 SP - 150 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_442 ER -
@conference{ author = "Krnjaić, Zora and Videnović, Marina and Potrić, Jelena", year = "2021", abstract = "Koncept dobrobiti, dobrostanja ili blagostanja (engl. well-being) upućuje na pozitivne karakteristike i optimalno funkcionisanje pojedinca tokom čitavog životnog ciklusa, a posebno je pogodn kao teorijski okvir za razmatranje razvoja dece i mladih. Ovo je složen koncept koji obuhvata: objektivne mere dobrobiti i životnih uslova dece i adolescenata; subjektivni doživljaj dobrobiti dece i adolescenata, njihova iskustva, gledišta, procene i aspiracije; iskustva, gledišta, procene i aspiracije drugih relevantnih aktera (roditelja i/ili drugih odgajatelja, nastavnika i stručnjaka) u pogledu dobrobiti dece i adolescenata (Ben Arieh et al., 2014). Ovako, sveobuhvatno određen, koncept dobrobiti naročito je primeren okvir za sagledavanje položaja i potreba defavorizovane i osetljive grupe dece i adolescenata na porodičnom semeštaju (Auerswald et al., 2017).", publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju", journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika", title = "Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju", pages = "153-150", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_442" }
Krnjaić, Z., Videnović, M.,& Potrić, J.. (2021). Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 150-153. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_442
Krnjaić Z, Videnović M, Potrić J. Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:150-153. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_442 .
Krnjaić, Zora, Videnović, Marina, Potrić, Jelena, "Stručni saradnici škola o dobrobiti adolescenata na hraniteljskom smeštaju" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):150-153, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_442 .