Приказ основних података о документу

dc.contributorDžinović, Vladimir
dc.contributorNikitović, Tijana
dc.creatorMićić, Katarina
dc.creatorVračar, Selena
dc.creatorJokić Zorkić, Tijana
dc.date.accessioned2021-05-13T09:24:28Z
dc.date.available2021-05-13T09:24:28Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-154-8
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/435
dc.description.abstractPored potrebe da se javne politike temelje na relevantnim i pouzdanim podacima (OECD, 2007) ključno pitanje je na koji način se obezbeđuje da se kroz ove podatke čuje glas onih za čiju dobrobit se javne politike donose (Hoppe, 2011). Zahtev za participativnošću u donošenju, evaluiranju i reformulisanju obrazovnih politika, posebno je izražen zbog ostvarivanja pravednosti i inkluzivnosti kao globalno prioritetnih obrazovnopolitičkih ciljeva (European Comission, 2006; UNESCO; 2010). No, osigurati da se čuju glasovi marginalizovane grupe predstavlja izazov, a osigurati da dospeju na radar obrazovnih politika - još veći. Pored negativnog stava koji dovodi do isključivanja, segregacije i ignorisanja, posebno u slučaju Roma (Brown et al., 2015), migranata (Bartlett, 2015; Kovacs Cerovic, 2021), ali i drugih marginalizovanih grupa, deo problema predstavlja i metodologija prikupljanja podataka i organizovanja participacije. U ovom radu ćemo predstaviti multižanrovsku analizu narativa (MŽAN) (Daiute, 2013; Daiute & Kovacs Cerovic, 2017) kao metodologiju koja je posebno prilagođena dolaženju do i analiziranju mišljenja marginalizovanih grupa, ilustrujući je kroz prikaz glavnih nalaza tri studije u kojima smo je upotrebile.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.publisherBeograd : Institut za psihologijusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceKvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlikasr
dc.subjectmultižanrovska analiza narativasr
dc.subjectobrazovne politikesr
dc.subjectpravednostsr
dc.subjectmultiperspektivnostsr
dc.titleMultižanrovska analiza narativa u cilju unapređenja obrazovnih politikasr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage105
dc.citation.spage101
dc.description.otherXXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1072/Multizanrovska_analiza_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_435
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу