Show simple item record

dc.contributorDžinović, Vladimir
dc.contributorNikitović, Tijana
dc.creatorFilipović Đurđević, Dušica
dc.creatorĐurđević, Đorđe
dc.date.accessioned2021-05-11T09:45:14Z
dc.date.available2021-05-11T09:45:14Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-154-8
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/428
dc.description.abstractPremda se istraživanja u eksperimentalnoj psihologiji dominantno oslanjaju na kvantitativne podatke, postoje brojne situacije u kojima se od ispitanika zahteva davanje opisnih odgovora. To je naročito prisutno u početnim fazama ispitivanja neke pojave i u situacijama kada istraživač ne želi da nameće strukturu, već ima cilj da ispita intuicije svojih ispitanika. Ipak, prikupljene odgovore ponekad je, u cilju sticanja uvida u obrasce u prikupljenim podacima, potrebno podeliti u grupe srodnih odgovora.sr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.publisherBeograd : Institut za psihologijusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceKvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlikasr
dc.subjectobrada podatakasr
dc.subjectsoftver za kvalitativnu analizu podatakasr
dc.subjectrazvrstavanjesr
dc.titleCategor 1.1 – slobodan softver za pomoć u razvrstavanju odgovora u kategorije i analizi kategorijasr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage78
dc.citation.spage73
dc.description.otherXXVI Nаučnа konferencijа "Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа"sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1051/bitstream_1051.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_428
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record