Приказ основних података о документу

dc.contributorDžinović, Vladimir
dc.creatorKoruga, Nikola
dc.creatorNikolić, Tamara
dc.date.accessioned2021-05-11T09:16:48Z
dc.date.available2021-05-11T09:16:48Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-154-8
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/422
dc.description.abstractKao mnogi aspekti života, obrazovanje je naglo i značajno promenjeno u krizi izazvanoj pandemijom Kovid-19 zaraze tokom 2020. godine. Ovaj rad je inspirisan idejom da se istraži iskustvo studiranja tokom vanrednog stanja koje je Vlada Republike Srbije proglasila i koje je uslovilo prelazak na onlajn nastavu. Promišljanje o adekvatnim metodama, tehnikama i istraživačkom dizajnu, neminovno je uslovilo i promišljanje o kvalitativnom istraživanju kao modelu razumevanja sveta, naročito o aspektima života u trenucima za koje nismo pripremljeni, kakvi zapravo jesu momenti krize.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.publisherBeograd : Institut za psihologijusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceKvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlikasr
dc.subjectsituacionizamsr
dc.subjectdigitalno obrazovanjesr
dc.subjectprostorsr
dc.subjectkrizasr
dc.subjecttransdisciplinarnostsr
dc.titlePromišljanje prostora kao osnova za transdiciplinarno istraživanje digitalnog obrazovanjasr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage47
dc.citation.spage44
dc.description.otherXXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1045/Promisljanje_prostora_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_422
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу