Приказ основних података о документу

dc.contributorDžinović, Vladimir
dc.contributorNikitović, Tijana
dc.creatorGolubović, Dejan
dc.date.accessioned2021-05-10T10:44:44Z
dc.date.available2021-05-10T10:44:44Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.isbn978-86-7447-154-8
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/420
dc.description.abstractJedan od ključnih problema današnjice svakako predstavlja fenomen stigmatizacije – pojave da se jedna kategorija pojedinaca zbog svojih karakakteristika diskredituje i izlaže dubokom preziru od strane zajednice kojoj pripada (Gofman, 2009). Nositi breme stigme sa sobom povlači mnoge negativne emocije i iskustva – od osećaja izolovanosti i odbačenosti do gubitka samopoštovanja i autostigmatizacije (Major, 2018). Stigmatizacija naročito pogađa mlade ljude koji svest o sopstvenoj vrednosti grade interpretirajući način na koji se okolina odnosi prema njimasr
dc.language.isosrsr
dc.publisherBeograd : Institut za pedagoška istraživanjasr
dc.publisherBeograd : Institut za psihologijusr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceKvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlikasr
dc.subjecttransdisciplinarnostsr
dc.subjectstigmatizacijasr
dc.subjectobrazovanjesr
dc.subjectIntervjusr
dc.subjectučenici sa potrebom za dodatnom podrškomsr
dc.titleTransdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškomsr
dc.typeconferenceObjectsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage37
dc.citation.spage33
dc.description.otherXXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/1031/Transdiciplinarni_ptistup_2021.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_420
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу