IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • "Pedagoška istraživanja i školska praksa"
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • "Pedagoška istraživanja i školska praksa"
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom

Thumbnail
2021
Transdiciplinarni_ptistup_2021.pdf (205.3Kb)
Authors
Golubović, Dejan
Contributors
Džinović, Vladimir
Nikitović, Tijana
Conference object (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
Jedan od ključnih problema današnjice svakako predstavlja fenomen stigmatizacije – pojave da se jedna kategorija pojedinaca zbog svojih karakakteristika diskredituje i izlaže dubokom preziru od strane zajednice kojoj pripada (Gofman, 2009). Nositi breme stigme sa sobom povlači mnoge negativne emocije i iskustva – od osećaja izolovanosti i odbačenosti do gubitka samopoštovanja i autostigmatizacije (Major, 2018). Stigmatizacija naročito pogađa mlade ljude koji svest o sopstvenoj vrednosti grade interpretirajući način na koji se okolina odnosi prema njima
Keywords:
transdisciplinarnost / stigmatizacija / obrazovanje / Intervju / učenici sa potrebom za dodatnom podrškom
Source:
Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika, 2021, 33-37
Publisher:
  • Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
  • Beograd : Institut za psihologiju
Funding / projects:
  • Ministry of Education, Science and Technological Development, Republic of Serbia, Grant no. 200018 (Institute for Educational Research, Belgrade) (RS-200018)
Note:
  • XXVI Nаučnа konferencijа „Pedаgoškа istrаživаnjа i školskа prаksа“

ISBN: 978-86-7447-154-8

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/420
Collections
  • "Pedagoška istraživanja i školska praksa"
Institution/Community
IPI
TY  - CONF
AU  - Golubović, Dejan
PY  - 2021
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/420
AB  - Jedan od ključnih problema današnjice svakako predstavlja fenomen stigmatizacije
– pojave da se jedna kategorija pojedinaca zbog svojih karakakteristika diskredituje i izlaže
dubokom preziru od strane zajednice kojoj pripada (Gofman, 2009). Nositi breme stigme sa
sobom povlači mnoge negativne emocije i iskustva – od osećaja izolovanosti i odbačenosti
do gubitka samopoštovanja i autostigmatizacije (Major, 2018). Stigmatizacija naročito pogađa
mlade ljude koji svest o sopstvenoj vrednosti grade interpretirajući način na koji se okolina
odnosi prema njima
PB  - Beograd : Institut za pedagoška istraživanja
PB  - Beograd : Institut za psihologiju
C3  - Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
T1  - Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom
EP  - 37
SP  - 33
ER  - 
@conference{
author = "Golubović, Dejan",
year = "2021",
abstract = "Jedan od ključnih problema današnjice svakako predstavlja fenomen stigmatizacije
– pojave da se jedna kategorija pojedinaca zbog svojih karakakteristika diskredituje i izlaže
dubokom preziru od strane zajednice kojoj pripada (Gofman, 2009). Nositi breme stigme sa
sobom povlači mnoge negativne emocije i iskustva – od osećaja izolovanosti i odbačenosti
do gubitka samopoštovanja i autostigmatizacije (Major, 2018). Stigmatizacija naročito pogađa
mlade ljude koji svest o sopstvenoj vrednosti grade interpretirajući način na koji se okolina
odnosi prema njima",
publisher = "Beograd : Institut za pedagoška istraživanja, Beograd : Institut za psihologiju",
journal = "Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika",
title = "Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom",
pages = "37-33"
}
Golubović, D.. (2021). Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika
Beograd : Institut za pedagoška istraživanja., 33-37.
Golubović D. Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom. in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika. 2021;:33-37..
Golubović, Dejan, "Transdiciplinarni pristup u smanjenju stigmatizacije učenika sa potrebom za dodatnom podrškom" in Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika (2021):33-37.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB