Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда
Authors
Аврамовић, ЗоранContributors
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Транзиција српског друштва обухвата и област образовања и
васпитања. Од 2000. године забележено је више реформских иницијатива
које су карактеристичне по широко постављеним циљевима. У раду
Квалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда
Зоран Аврамовић разматра образовне стандарде као део система квалитета
образовања и истиче да је концептуализација стандарда квалитета образовања
у сфери апстракције уколико се не повеже са имплементацијом. Полазећи
од тога да конструкција стандарда често превиђа могуће организационе и
кадровске препреке у пракси, циљ овог рада је да се укаже на проблематичне
тачке у имплементацији образовних стандарда, као и да се дају препоруке за
унапређивање појединих делова система.
Keywords:
образовање / васпитање / реформе / образовни стандардиSource:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 17-29Publisher:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
- Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Institution/Community
IPITY - CHAP AU - Аврамовић, Зоран PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/413 AB - Транзиција српског друштва обухвата и област образовања и васпитања. Од 2000. године забележено је више реформских иницијатива које су карактеристичне по широко постављеним циљевима. У раду Квалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда Зоран Аврамовић разматра образовне стандарде као део система квалитета образовања и истиче да је концептуализација стандарда квалитета образовања у сфери апстракције уколико се не повеже са имплементацијом. Полазећи од тога да конструкција стандарда често превиђа могуће организационе и кадровске препреке у пракси, циљ овог рада је да се укаже на проблематичне тачке у имплементацији образовних стандарда, као и да се дају препоруке за унапређивање појединих делова система. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда EP - 29 SP - 17 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413 ER -
@inbook{ author = "Аврамовић, Зоран", year = "2019", abstract = "Транзиција српског друштва обухвата и област образовања и васпитања. Од 2000. године забележено је више реформских иницијатива које су карактеристичне по широко постављеним циљевима. У раду Квалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда Зоран Аврамовић разматра образовне стандарде као део система квалитета образовања и истиче да је концептуализација стандарда квалитета образовања у сфери апстракције уколико се не повеже са имплементацијом. Полазећи од тога да конструкција стандарда често превиђа могуће организационе и кадровске препреке у пракси, циљ овог рада је да се укаже на проблематичне тачке у имплементацији образовних стандарда, као и да се дају препоруке за унапређивање појединих делова система.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда", pages = "29-17", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413" }
Аврамовић, З.. (2019). Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 17-29. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413
Аврамовић З. Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:17-29. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413 .
Аврамовић, Зоран, "Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):17-29, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413 .