Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда
Аутори
Аврамовић, ЗоранОстала ауторства
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Транзиција српског друштва обухвата и област образовања и
васпитања. Од 2000. године забележено је више реформских иницијатива
које су карактеристичне по широко постављеним циљевима. У раду
Квалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда
Зоран Аврамовић разматра образовне стандарде као део система квалитета
образовања и истиче да је концептуализација стандарда квалитета образовања
у сфери апстракције уколико се не повеже са имплементацијом. Полазећи
од тога да конструкција стандарда често превиђа могуће организационе и
кадровске препреке у пракси, циљ овог рада је да се укаже на проблематичне
тачке у имплементацији образовних стандарда, као и да се дају препоруке за
унапређивање појединих делова система.
Кључне речи:
образовање / васпитање / реформе / образовни стандардиИзвор:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 17-29Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Аврамовић, Зоран PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/413 AB - Транзиција српског друштва обухвата и област образовања и васпитања. Од 2000. године забележено је више реформских иницијатива које су карактеристичне по широко постављеним циљевима. У раду Квалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда Зоран Аврамовић разматра образовне стандарде као део система квалитета образовања и истиче да је концептуализација стандарда квалитета образовања у сфери апстракције уколико се не повеже са имплементацијом. Полазећи од тога да конструкција стандарда често превиђа могуће организационе и кадровске препреке у пракси, циљ овог рада је да се укаже на проблематичне тачке у имплементацији образовних стандарда, као и да се дају препоруке за унапређивање појединих делова система. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда EP - 29 SP - 17 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413 ER -
@inbook{ author = "Аврамовић, Зоран", year = "2019", abstract = "Транзиција српског друштва обухвата и област образовања и васпитања. Од 2000. године забележено је више реформских иницијатива које су карактеристичне по широко постављеним циљевима. У раду Квалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда Зоран Аврамовић разматра образовне стандарде као део система квалитета образовања и истиче да је концептуализација стандарда квалитета образовања у сфери апстракције уколико се не повеже са имплементацијом. Полазећи од тога да конструкција стандарда често превиђа могуће организационе и кадровске препреке у пракси, циљ овог рада је да се укаже на проблематичне тачке у имплементацији образовних стандарда, као и да се дају препоруке за унапређивање појединих делова система.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда", pages = "29-17", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413" }
Аврамовић, З.. (2019). Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 17-29. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413
Аврамовић З. Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:17-29. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413 .
Аврамовић, Зоран, "Kвалитет образовања и проблеми у имплементацији образовних стандарда" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):17-29, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_413 .