Мотивација за учење и њен значај у настави
Аутори
Лалић-Вучетић, НаташаОстала ауторства
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду Мотивација за учење и њен значај у настави, Наташе
Лалић-Вучетић, полази се од индентификовања низа фактора који утичу
на мотивацију за учење. Указује се на различите теоријске приступе и
емпиријске налазе, као и на актуелизацију неких значајних дидактичко-
методичких питања повезаних са поступцима наставника који утичу на
мотивацију за учење. Ауторка представља резултате истраживања о начинима
на које ученици и наставници основних школа опажају и објашњавају
мотивацију за учење. Истакнута је важност познавања наставниковог
разумевања феномена мотивације, као и поступака који доприносе њеном
подстицању. У закључним разматрањима је наглашено да је за развијање
мотивације ученика за учење кључно да наставници подстичу различите
врсте активности ученика.
Кључне речи:
мотивација / учење / настава / основна школаИзвор:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 71-88Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Лалић-Вучетић, Наташа PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/411 AB - У раду Мотивација за учење и њен значај у настави, Наташе Лалић-Вучетић, полази се од индентификовања низа фактора који утичу на мотивацију за учење. Указује се на различите теоријске приступе и емпиријске налазе, као и на актуелизацију неких значајних дидактичко- методичких питања повезаних са поступцима наставника који утичу на мотивацију за учење. Ауторка представља резултате истраживања о начинима на које ученици и наставници основних школа опажају и објашњавају мотивацију за учење. Истакнута је важност познавања наставниковог разумевања феномена мотивације, као и поступака који доприносе њеном подстицању. У закључним разматрањима је наглашено да је за развијање мотивације ученика за учење кључно да наставници подстичу различите врсте активности ученика. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Мотивација за учење и њен значај у настави EP - 88 SP - 71 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_411 ER -
@inbook{ author = "Лалић-Вучетић, Наташа", year = "2019", abstract = "У раду Мотивација за учење и њен значај у настави, Наташе Лалић-Вучетић, полази се од индентификовања низа фактора који утичу на мотивацију за учење. Указује се на различите теоријске приступе и емпиријске налазе, као и на актуелизацију неких значајних дидактичко- методичких питања повезаних са поступцима наставника који утичу на мотивацију за учење. Ауторка представља резултате истраживања о начинима на које ученици и наставници основних школа опажају и објашњавају мотивацију за учење. Истакнута је важност познавања наставниковог разумевања феномена мотивације, као и поступака који доприносе њеном подстицању. У закључним разматрањима је наглашено да је за развијање мотивације ученика за учење кључно да наставници подстичу различите врсте активности ученика.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Мотивација за учење и њен значај у настави", pages = "88-71", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_411" }
Лалић-Вучетић, Н.. (2019). Мотивација за учење и њен значај у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 71-88. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_411
Лалић-Вучетић Н. Мотивација за учење и њен значај у настави. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:71-88. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_411 .
Лалић-Вучетић, Наташа, "Мотивација за учење и њен значај у настави" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):71-88, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_411 .