Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorАлибабић, Шефика
dc.contributorГајић, Оливера
dc.contributorСтојановић, Александар
dc.creatorDžinović, Vladimir
dc.date.accessioned2021-04-29T10:57:05Z
dc.date.available2021-04-29T10:57:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-86-7447-150-0
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/409
dc.description.abstractУ раду Како да наставници буду иновативни Владимир Џиновић представља модел левка као облик професионалног учења наставника. Такође, у раду су приказани резултати истраживања који показују да у наставичким перцепцијама о иновативности преовлађује тема препрека и изазова да се буде иновативан у школи, јер увођење новине суочава наставнике са ризицима од неуспеха, као и са одсуством подршке у колективу. С друге стране, показује се да наставници успешно уводе новине у рад са ученицимакада постоји фацилитаторска подршка и када се ослоне на позитивна искуства са иновацијама. Резултати сугеришу потребу да се у школи обезбеди стална пракса неформалног кооперативног учења наставника, као и да управа школе јасно пружи подршку иновативним праксама и иновативним наставницима.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceНастава и учење у процесима модернизације Србијеsr
dc.subjectнаставникsr
dc.subjectиновацијеsr
dc.subjectпрофесионално учењеsr
dc.subjectшколаsr
dc.titleКако да наставници буду иновативниsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage121
dc.citation.spage107
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/990/Kako_da_2019.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_409
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу