Приказ основних података о документу
Како да наставници буду иновативни
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Стојановић, Александар | |
dc.creator | Džinović, Vladimir | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T10:57:05Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T10:57:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-150-0 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/409 | |
dc.description.abstract | У раду Како да наставници буду иновативни Владимир Џиновић представља модел левка као облик професионалног учења наставника. Такође, у раду су приказани резултати истраживања који показују да у наставичким перцепцијама о иновативности преовлађује тема препрека и изазова да се буде иновативан у школи, јер увођење новине суочава наставнике са ризицима од неуспеха, као и са одсуством подршке у колективу. С друге стране, показује се да наставници успешно уводе новине у рад са ученицимакада постоји фацилитаторска подршка и када се ослоне на позитивна искуства са иновацијама. Резултати сугеришу потребу да се у школи обезбеди стална пракса неформалног кооперативног учења наставника, као и да управа школе јасно пружи подршку иновативним праксама и иновативним наставницима. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Настава и учење у процесима модернизације Србије | sr |
dc.subject | наставник | sr |
dc.subject | иновације | sr |
dc.subject | професионално учење | sr |
dc.subject | школа | sr |
dc.title | Како да наставници буду иновативни | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 121 | |
dc.citation.spage | 107 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/990/Kako_da_2019.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_409 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |