Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorАлибабић, Шефика
dc.contributorГајић, Оливера
dc.contributorСтојановић, Александар
dc.creatorЈошић, Смиљана
dc.date.accessioned2021-04-29T10:17:52Z
dc.date.available2021-04-29T10:17:52Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.isbn978-86-7447-150-0
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/407
dc.description.abstractУ раду Смиљане Јошић Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја: педагошке импликације разматра се однос социјалног и когнитивног развоја кроз приказ различитих теоријских приступа, почевши од Пијежеа и Виготског, до савремених увида о овој теми. У раду су такође приказани резултати најновијих емпиријских истраживања који тестирају наведене теоријске претпоставке. Издвојен је значај појама зоне наредног развоја за психолошка и педагошка тестирања и наглашено је дада мерења не треба да покрију само оно што је у развоју завршено, него и оно што је у процесу развијања. Додатно је наглашена, кроз приказ бројних емпријских истраживања, важност појма потпоре у развоју и то кроз асиметричне, али и симетричне односе. На крају, спонтана вршњачка интеракција је препозната као значајан простор за учење и вид активности који би требало да има већу вредност у педагошкој праски.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceНастава и учење у процесима модернизације Србијеsr
dc.subjectсоцијалне интеракцијеsr
dc.subjectкогнитивни развојsr
dc.subjectпедагошка праксаsr
dc.titleИстраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликацијеsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage171
dc.citation.spage159
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/988/bitstream_988.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_407
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу