IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликације

Thumbnail
2019
bitstream_988.pdf (1.775Mb)
Authors
Јошић, Смиљана
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У раду Смиљане Јошић Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја: педагошке импликације разматра се однос социјалног и когнитивног развоја кроз приказ различитих теоријских приступа, почевши од Пијежеа и Виготског, до савремених увида о овој теми. У раду су такође приказани резултати најновијих емпиријских истраживања који тестирају наведене теоријске претпоставке. Издвојен је значај појама зоне наредног развоја за психолошка и педагошка тестирања и наглашено је дада мерења не треба да покрију само оно што је у развоју завршено, него и оно што је у процесу развијања. Додатно је наглашена, кроз приказ бројних емпријских истраживања, важност појма потпоре у развоју и то кроз асиметричне, али и симетричне односе. На крају, спонтана вршњачка интеракција је препозната као значајан простор за учење и вид активности који би требало да има већу вредност у педагошкој праски.
Keywords:
социјалне интеракције / когнитивни развој / педагошка пракса
Source:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 159-171
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51

ISBN: 978-86-7447-150-0

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/407
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Јошић, Смиљана
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/407
AB  - У раду Смиљане Јошић Истраживања о односу социјалне интеракције и
когнитивног развоја: педагошке импликације разматра се однос социјалног и
когнитивног развоја кроз приказ различитих теоријских приступа, почевши
од Пијежеа и Виготског, до савремених увида о овој теми. У раду су такође
приказани резултати најновијих емпиријских истраживања који тестирају
наведене теоријске претпоставке. Издвојен је значај појама зоне наредног
развоја за психолошка и педагошка тестирања и наглашено је дада мерења
не треба да покрију само оно што је у развоју завршено, него и оно што је у
процесу развијања. Додатно је наглашена, кроз приказ бројних емпријских
истраживања, важност појма потпоре у развоју и то кроз асиметричне, али и
симетричне односе. На крају, спонтана вршњачка интеракција је препозната
као значајан простор за учење и вид активности који би требало да има већу
вредност у педагошкој праски.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Настава и учење у процесима модернизације Србије
T1  - Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликације
EP  - 171
SP  - 159
ER  - 
@inbook{
author = "Јошић, Смиљана",
year = "2019",
abstract = "У раду Смиљане Јошић Истраживања о односу социјалне интеракције и
когнитивног развоја: педагошке импликације разматра се однос социјалног и
когнитивног развоја кроз приказ различитих теоријских приступа, почевши
од Пијежеа и Виготског, до савремених увида о овој теми. У раду су такође
приказани резултати најновијих емпиријских истраживања који тестирају
наведене теоријске претпоставке. Издвојен је значај појама зоне наредног
развоја за психолошка и педагошка тестирања и наглашено је дада мерења
не треба да покрију само оно што је у развоју завршено, него и оно што је у
процесу развијања. Додатно је наглашена, кроз приказ бројних емпријских
истраживања, важност појма потпоре у развоју и то кроз асиметричне, али и
симетричне односе. На крају, спонтана вршњачка интеракција је препозната
као значајан простор за учење и вид активности који би требало да има већу
вредност у педагошкој праски.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије",
booktitle = "Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликације",
pages = "171-159"
}
Јошић, С.. (2019). Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликације. in Настава и учење у процесима модернизације Србије
Београд : Институт за педагошка истраживања., 159-171.
Јошић С. Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликације. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:159-171..
Јошић, Смиљана, "Истраживања о односу социјалне интеракције и когнитивног развоја – Педагошке импликације" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):159-171.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB