Приказ основних података о документу
Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Алибабић, Шефика | |
dc.contributor | Гајић, Оливера | |
dc.contributor | Стојановић, Александар | |
dc.creator | Поповић-Ћитић, Бранислава | |
dc.date.accessioned | 2021-04-29T09:28:52Z | |
dc.date.available | 2021-04-29T09:28:52Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-150-0 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/402 | |
dc.description.abstract | У раду Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске срединe Браниславе Поповић-Ћитић указано је да креирање сигурне и безбедне школске средине, као значајне претпоставке унапређивања доступности, праведности и партиципативности у образовању, представља једну од централних тема истраживача и практичара из области школске педагогије. Полазећи од чињенице сигурна и безбедна школа има бројне позитивне ефекте у домену превенције различитих видова проблема у понашању ученика, постављени су оквири научноистраживачког рада како би се одговорило на питање начина коципирања превенције проблема у понашању и указано је на ефикасне моделе, стратегије и интервенције које је могуће применити у школском окружењу. Представљени истраживачки налази омогућавају да се сагледају карактеристике проблема у понашању ученика, нуде одговор на питање ефективних модела и интервенција развојне превенције, те указују на могуће правце превентивног деловања у условима школске средине. Формулисане педагошке импликације и препоруке могу бити полазна основа у процесу планирања и примене превентивних програма који имају позитивне ефекте у домену креирања сигурнијег и безбеднијег школског окружења. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Настава и учење у процесима модернизације Србије | sr |
dc.subject | понашање ученика | sr |
dc.subject | безбедна средина | sr |
dc.subject | превенција | sr |
dc.subject | ученици | sr |
dc.subject | проблеми понашања | sr |
dc.title | Превенцијa проблема у понашању ученика као претпоставка сигурне и безбедне школске средине | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 275 | |
dc.citation.spage | 255 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/983/Prevencija_problema_2019.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_402 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |