IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа

Thumbnail
2019
Status_kvalitativnih_2019.pdf (1.793Mb)
Аутори
Шевкушић, Славица
Остала ауторства
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
У раду Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: метаанализа Славица Шевкушић разматра карактеристике квалитативне парадигме, као релативно нове истраживачке оријентације у проучавању образовања и васпитања у Србији. Ауторка анализира 34 квалитативна истраживања која представљају резутат рада на пројектима Института за педагошка истраживања и који су објављени у периоду од 2011. до 2019. године у релевантним научним часописима у Србији и иностранству. Примењен је метааналитички приступ како би се испитало који су истраживачки приступи и методе коришћени, какав је квалитет изабраних истраживања и какав је њихов допринос креирању образовне политике и праксе. У закључним разматрањима истакнут је потенцијал квалитативних истраживања за обухватније и дубље проучавање образовања као комплексног друштвеног феномена.
Кључне речи:
образовање / васпитање / Србија / образовна политика
Извор:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 277-301
Издавач:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
  • Унапређивање квалитета и доступности образовања у процесима модернизације Србије (RS-47008)
Напомена:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51

ISBN: 978-86-7447-150-0

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/401
Колекције
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Институција/група
IPI
TY  - CHAP
AU  - Шевкушић, Славица
PY  - 2019
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/401
AB  - У раду Статус квалитативних истраживања и њихов допринос
образовној политици и пракси у Србији: метаанализа Славица Шевкушић
разматра карактеристике квалитативне парадигме, као релативно нове
истраживачке оријентације у проучавању образовања и васпитања у Србији.
Ауторка анализира 34 квалитативна истраживања која представљају
резутат рада на пројектима Института за педагошка истраживања и који
су објављени у периоду од 2011. до 2019. године у релевантним научним
часописима у Србији и иностранству. Примењен је метааналитички приступ
како би се испитало који су истраживачки приступи и методе коришћени,
какав је квалитет изабраних истраживања и какав је њихов допринос
креирању образовне политике и праксе. У закључним разматрањима
истакнут је потенцијал квалитативних истраживања за обухватније и дубље
проучавање образовања као комплексног друштвеног феномена.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Настава и учење у процесима модернизације Србије
T1  - Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа
EP  - 301
SP  - 277
ER  - 
@inbook{
author = "Шевкушић, Славица",
year = "2019",
abstract = "У раду Статус квалитативних истраживања и њихов допринос
образовној политици и пракси у Србији: метаанализа Славица Шевкушић
разматра карактеристике квалитативне парадигме, као релативно нове
истраживачке оријентације у проучавању образовања и васпитања у Србији.
Ауторка анализира 34 квалитативна истраживања која представљају
резутат рада на пројектима Института за педагошка истраживања и који
су објављени у периоду од 2011. до 2019. године у релевантним научним
часописима у Србији и иностранству. Примењен је метааналитички приступ
како би се испитало који су истраживачки приступи и методе коришћени,
какав је квалитет изабраних истраживања и какав је њихов допринос
креирању образовне политике и праксе. У закључним разматрањима
истакнут је потенцијал квалитативних истраживања за обухватније и дубље
проучавање образовања као комплексног друштвеног феномена.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије",
booktitle = "Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа",
pages = "301-277"
}
Шевкушић, С.. (2019). Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа. in Настава и учење у процесима модернизације Србије
Београд : Институт за педагошка истраживања., 277-301.
Шевкушић С. Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:277-301..
Шевкушић, Славица, "Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):277-301.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумИнституције/групеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB