Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа
2019
Преузимање 🢃
Аутори
Шевкушић, СлавицаОстала ауторства
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Алибабић, Шефика
Гајић, Оливера
Стојановић, Александар
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
У раду Статус квалитативних истраживања и њихов допринос
образовној политици и пракси у Србији: метаанализа Славица Шевкушић
разматра карактеристике квалитативне парадигме, као релативно нове
истраживачке оријентације у проучавању образовања и васпитања у Србији.
Ауторка анализира 34 квалитативна истраживања која представљају
резутат рада на пројектима Института за педагошка истраживања и који
су објављени у периоду од 2011. до 2019. године у релевантним научним
часописима у Србији и иностранству. Примењен је метааналитички приступ
како би се испитало који су истраживачки приступи и методе коришћени,
какав је квалитет изабраних истраживања и какав је њихов допринос
креирању образовне политике и праксе. У закључним разматрањима
истакнут је потенцијал квалитативних истраживања за обухватније и дубље
проучавање образовања као комплексног друштвеног феномена.
Кључне речи:
образовање / васпитање / Србија / образовна политикаИзвор:
Настава и учење у процесима модернизације Србије, 2019, 277-301Издавач:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
- Унапређивање квалитета и доступности образовања у процесима модернизације Србије (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Напомена:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 51
Институција/група
IPITY - CHAP AU - Шевкушић, Славица PY - 2019 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/401 AB - У раду Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: метаанализа Славица Шевкушић разматра карактеристике квалитативне парадигме, као релативно нове истраживачке оријентације у проучавању образовања и васпитања у Србији. Ауторка анализира 34 квалитативна истраживања која представљају резутат рада на пројектима Института за педагошка истраживања и који су објављени у периоду од 2011. до 2019. године у релевантним научним часописима у Србији и иностранству. Примењен је метааналитички приступ како би се испитало који су истраживачки приступи и методе коришћени, какав је квалитет изабраних истраживања и какав је њихов допринос креирању образовне политике и праксе. У закључним разматрањима истакнут је потенцијал квалитативних истраживања за обухватније и дубље проучавање образовања као комплексног друштвеног феномена. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Настава и учење у процесима модернизације Србије T1 - Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа EP - 301 SP - 277 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_401 ER -
@inbook{ author = "Шевкушић, Славица", year = "2019", abstract = "У раду Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: метаанализа Славица Шевкушић разматра карактеристике квалитативне парадигме, као релативно нове истраживачке оријентације у проучавању образовања и васпитања у Србији. Ауторка анализира 34 квалитативна истраживања која представљају резутат рада на пројектима Института за педагошка истраживања и који су објављени у периоду од 2011. до 2019. године у релевантним научним часописима у Србији и иностранству. Примењен је метааналитички приступ како би се испитало који су истраживачки приступи и методе коришћени, какав је квалитет изабраних истраживања и какав је њихов допринос креирању образовне политике и праксе. У закључним разматрањима истакнут је потенцијал квалитативних истраживања за обухватније и дубље проучавање образовања као комплексног друштвеног феномена.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Настава и учење у процесима модернизације Србије", booktitle = "Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа", pages = "301-277", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_401" }
Шевкушић, С.. (2019). Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа. in Настава и учење у процесима модернизације Србије Београд : Институт за педагошка истраживања., 277-301. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_401
Шевкушић С. Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа. in Настава и учење у процесима модернизације Србије. 2019;:277-301. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_401 .
Шевкушић, Славица, "Статус квалитативних истраживања и њихов допринос образовној политици и пракси у Србији: Метаанализа" in Настава и учење у процесима модернизације Србије (2019):277-301, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_401 .