Приказ основних података о документу
Модели подстицања физичке активности ученика и студената
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Стојиљковић, Снежана | |
dc.contributor | Кнежевић-Флорић, Оливера | |
dc.contributor | Ђоковић, Сања | |
dc.creator | Митић, Душан | |
dc.date.accessioned | 2021-04-27T10:31:13Z | |
dc.date.available | 2021-04-27T10:31:13Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-142-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/399 | |
dc.description.abstract | У раду Модели подстицања на физичку активност ученика и студената Душана Митића проблематизован је приступ рекреацији као виду добровољног бављења физичком активношћу и вежбањем и такмичењу како би допринели релаксацији и развоју сопствене личности. Представљена су два модела рекреативног бављења спортом: а) модел СПРЕТ–спортско- рекреативна такмичења ученика који се заснива на јавној евиденцији учествовања ученика у спортским и рекреативним активностима; заједничко планирање, међусобно подстицање и контролисање подстиче подршку вршњака приликом бављења физичком активношћу; и б) модел усмерене добровољности који покрива студентско активно укључивање у припреми и реализацији спортских догађаја. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији | sr |
dc.subject | физичка активност | sr |
dc.subject | ученик | sr |
dc.subject | вежбање | sr |
dc.subject | модел СПРЕТ | sr |
dc.title | Модели подстицања физичке активности ученика и студената | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 326 | |
dc.citation.spage | 309 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/942/Modeli_podsticanja_2018.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_399 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |