Show simple item record

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorСтојиљковић, Снежана
dc.contributorКнежевић-Флорић, Оливера
dc.contributorЂоковић, Сања
dc.creatorМилановић, Ивана
dc.creatorРадисављевић-Јанић, Снежана
dc.date.accessioned2021-04-27T10:30:49Z
dc.date.available2021-04-27T10:30:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/397
dc.description.abstractИвана Милановић и Снежана Радисављевић Јанић у раду Унапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србији препознају наставу физичког васпитања као један од фактора који може допринети превенцији и смањењу негативних последица по савремени начина живота. Приказани су резултати истраживања у којима је третирана проблематика недовољне физичке активности, преваленце гојазности и моторичких способности деце и младих, као и анализа реализације предмета Физичко васпитање у нашем образовноваспитном систему. На основу добијених резултата ауторке дефинишу и четврту област образовних стандарда за крај обавезног образовања предмета Физичко васпитање – Моторичке способности и стандарди на три нивоа. Предложени модел праћења физичког развоја и моторичких способности је од школске 2017/2018. године постао саставни део новог програма предмета Физичко и здравствено васпитање и представља обавезу наставника физичког васпитања.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectнаставникsr
dc.subjectфизичко васпитањеsr
dc.subjectмоторичке способностиsr
dc.subjectдецаsr
dc.subjectмладиsr
dc.titleУнапређивање квалитета и ефикасности наставе физичког васпитања у Републици Србијиsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage292
dc.citation.spage279
dc.description.otherНазив збирке: Педагошка теорија и пракса 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/939/bitstream_939.pdf
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record