Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања
Autori
Југовић, АлександарOstala autorstva
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Рад Александра Југовића Проблеми у понашању деце школског узраста:
појмовни оквири, обележја и импликације за образовну праксу садржи научну
анализу теоријско-концептуалних оквира и кључних обележја проблема у
понашању ученика. Резултати прегледне анализе упућују на то да проблеми
у понашању деце школског узраста могу имати бројне облике испољавања,
узроке, обележја, интезитет, трајање, комплексност и дугорочне негативне
последице по дете, породицу и друштво и да захтевају посебну стручну
помоћ без које дете не може да савлада тешкоће. Импликације за образовне
политике и праксе су формулисане са аспекта вредносних основа, нивоа
превенције, циљева, принципа и садржаја програма.
Ključne reči:
понашање ученика / развој детета / социјална средина / вршњачко насиље / електронско насиље / сексуално понашање / самоповређивање / суицид / васпитнообразовни процесIzvor:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 237-263Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Kolekcije
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Југовић, Александар PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/395 AB - Рад Александра Југовића Проблеми у понашању деце школског узраста: појмовни оквири, обележја и импликације за образовну праксу садржи научну анализу теоријско-концептуалних оквира и кључних обележја проблема у понашању ученика. Резултати прегледне анализе упућују на то да проблеми у понашању деце школског узраста могу имати бројне облике испољавања, узроке, обележја, интезитет, трајање, комплексност и дугорочне негативне последице по дете, породицу и друштво и да захтевају посебну стручну помоћ без које дете не може да савлада тешкоће. Импликације за образовне политике и праксе су формулисане са аспекта вредносних основа, нивоа превенције, циљева, принципа и садржаја програма. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања EP - 263 SP - 237 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_395 ER -
@inbook{ author = "Југовић, Александар", year = "2018", abstract = "Рад Александра Југовића Проблеми у понашању деце школског узраста: појмовни оквири, обележја и импликације за образовну праксу садржи научну анализу теоријско-концептуалних оквира и кључних обележја проблема у понашању ученика. Резултати прегледне анализе упућују на то да проблеми у понашању деце школског узраста могу имати бројне облике испољавања, узроке, обележја, интезитет, трајање, комплексност и дугорочне негативне последице по дете, породицу и друштво и да захтевају посебну стручну помоћ без које дете не може да савлада тешкоће. Импликације за образовне политике и праксе су формулисане са аспекта вредносних основа, нивоа превенције, циљева, принципа и садржаја програма.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања", pages = "263-237", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_395" }
Југовић, А.. (2018). Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 237-263. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_395
Југовић А. Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:237-263. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_395 .
Југовић, Александар, "Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):237-263, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_395 .