IPIR - Репозиторијум Института за педагошка истраживања
Институт за педагошка истраживања
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Српски (ћирилица) 
    • Енглески
    • Српски (ћирилица)
    • Српски (латиница)
  • Пријава
Преглед записа 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Преглед записа
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Преглед записа
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања

Thumbnail
2018
bitstream_937.pdf (1.849Mb)
Аутори
Југовић, Александар
Остала ауторства
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Поглавље у монографији (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документу
Апстракт
Рад Александра Југовића Проблеми у понашању деце школског узраста: појмовни оквири, обележја и импликације за образовну праксу садржи научну анализу теоријско-концептуалних оквира и кључних обележја проблема у понашању ученика. Резултати прегледне анализе упућују на то да проблеми у понашању деце школског узраста могу имати бројне облике испољавања, узроке, обележја, интезитет, трајање, комплексност и дугорочне негативне последице по дете, породицу и друштво и да захтевају посебну стручну помоћ без које дете не може да савлада тешкоће. Импликације за образовне политике и праксе су формулисане са аспекта вредносних основа, нивоа превенције, циљева, принципа и садржаја програма.
Кључне речи:
понашање ученика / развој детета / социјална средина / вршњачко насиље / електронско насиље / сексуално понашање / самоповређивање / суицид / васпитнообразовни процес
Извор:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 237-263
Издавач:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Финансирање / пројекти:
  • Унапређивање квалитета и доступности образовања у процесима модернизације Србије (RS-47008)
Напомена:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47

ISBN: 978-86-7447-142-5

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/395
Колекције
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Институција/група
IPI
TY  - CHAP
AU  - Југовић, Александар
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/395
AB  - Рад Александра Југовића Проблеми у понашању деце школског узраста:
појмовни оквири, обележја и импликације за образовну праксу садржи научну
анализу теоријско-концептуалних оквира и кључних обележја проблема у
понашању ученика. Резултати прегледне анализе упућују на то да проблеми
у понашању деце школског узраста могу имати бројне облике испољавања,
узроке, обележја, интезитет, трајање, комплексност и дугорочне негативне
последице по дете, породицу и друштво и да захтевају посебну стручну
помоћ без које дете не може да савлада тешкоће. Импликације за образовне
политике и праксе су формулисане са аспекта вредносних основа, нивоа
превенције, циљева, принципа и садржаја програма.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
T1  - Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања
EP  - 263
SP  - 237
ER  - 
@inbook{
author = "Југовић, Александар",
year = "2018",
abstract = "Рад Александра Југовића Проблеми у понашању деце школског узраста:
појмовни оквири, обележја и импликације за образовну праксу садржи научну
анализу теоријско-концептуалних оквира и кључних обележја проблема у
понашању ученика. Резултати прегледне анализе упућују на то да проблеми
у понашању деце школског узраста могу имати бројне облике испољавања,
узроке, обележја, интезитет, трајање, комплексност и дугорочне негативне
последице по дете, породицу и друштво и да захтевају посебну стручну
помоћ без које дете не може да савлада тешкоће. Импликације за образовне
политике и праксе су формулисане са аспекта вредносних основа, нивоа
превенције, циљева, принципа и садржаја програма.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији",
booktitle = "Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања",
pages = "263-237"
}
Југовић, А.. (2018). Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
Београд : Институт за педагошка истраживања., 237-263.
Југовић А. Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:237-263..
Југовић, Александар, "Проблеми у понашању деце школског узраста: Појмовни оквири, обележја и импликације за образовну политику мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):237-263.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB
 

 

Комплетан репозиторијумИнституције/групеАуториНасловиТемеОва институцијаАуториНасловиТеме

Статистика

Преглед статистика

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
О репозиторијуму IPIR | Пошаљите запажања

OpenAIRERCUB