IPIR - Repozitorijum Instituta za pedagoška istraživanja
Institut za pedagoška istraživanja
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • Srpski (latinica) 
    • Engleski
    • Srpski (ćirilica)
    • Srpski (latinica)
  • Prijava
Pregled zapisa 
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Pregled zapisa
  •   IPIR
  • IPI
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Pregled zapisa
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?

Thumbnail
2018
bitstream_933.pdf (1.850Mb)
Autori
Лаловић, Дејан
Ostala autorstva
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentu
Apstrakt
У раду Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања? Дејан Лаловић дискутује о односу између фундаметалних истраживања и њихове практичне примене. Аутор указује на неколико резултата из области изучавања когнитивне обраде језика који дају јасне смернице за евалуацију и потврду досадашњих образовних политика и пракси о почетном описмењавању и употреби два писма у нашој култури. Додатно, у овом раду се износе резултати истраживања који упућују на то да би неке досадашње образовне праксе из домена усвајања страног језика и целоживотног образовања одраслих требало редефинисати на начин који је ближи специфичностима памћења и когниције деце и одраслих.
Ključne reči:
језик / писмо / настава / учење
Izvor:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 165-181
Izdavač:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
  • Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-47008)
Napomena:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47

ISBN: 978-86-7447-142-5

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/392
Kolekcije
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
Institucija/grupa
IPI
TY  - CHAP
AU  - Лаловић, Дејан
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/392
AB  - У раду Може ли познавање неких особености језика и оних који уче
побољшати процесe подучавања? Дејан Лаловић дискутује о односу између
фундаметалних истраживања и њихове практичне примене. Аутор указује на
неколико резултата из области изучавања когнитивне обраде језика који дају
јасне смернице за евалуацију и потврду досадашњих образовних политика
и пракси о почетном описмењавању и употреби два писма у нашој култури.
Додатно, у овом раду се износе резултати истраживања који упућују на то
да би неке досадашње образовне праксе из домена усвајања страног језика и
целоживотног образовања одраслих требало редефинисати на начин који је
ближи специфичностима памћења и когниције деце и одраслих.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
T1  - Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?
EP  - 181
SP  - 165
ER  - 
@inbook{
author = "Лаловић, Дејан",
year = "2018",
abstract = "У раду Може ли познавање неких особености језика и оних који уче
побољшати процесe подучавања? Дејан Лаловић дискутује о односу између
фундаметалних истраживања и њихове практичне примене. Аутор указује на
неколико резултата из области изучавања когнитивне обраде језика који дају
јасне смернице за евалуацију и потврду досадашњих образовних политика
и пракси о почетном описмењавању и употреби два писма у нашој култури.
Додатно, у овом раду се износе резултати истраживања који упућују на то
да би неке досадашње образовне праксе из домена усвајања страног језика и
целоживотног образовања одраслих требало редефинисати на начин који је
ближи специфичностима памћења и когниције деце и одраслих.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији",
booktitle = "Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?",
pages = "181-165"
}
Лаловић, Д.. (2018). Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
Београд : Институт за педагошка истраживања., 165-181.
Лаловић Д. Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:165-181..
Лаловић, Дејан, "Може ли познавање неких особености језика и оних који уче побољшати процесe подучавања?" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):165-181.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB
 

 

Kompletan repozitorijumInstitucije/grupeAutoriNasloviTemeOva institucijaAutoriNasloviTeme

Statistika

Pregled statistika

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
O repozitorijumu IPIR | Pošaljite zapažanja

OpenAIRERCUB