Prikaz osnovnih podataka o dokumentu

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorСтојиљковић, Снежана
dc.contributorКнежевић-Флорић, Оливера
dc.contributorЂоковић, Сања
dc.creatorЂерић, Ивана
dc.date.accessioned2021-04-27T10:28:50Z
dc.date.available2021-04-27T10:28:50Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/391
dc.description.abstractУ раду Иване Ђерић Развој и подстицање аутономних типова мотивације у школи разматра се проблем подстицања ученика на учење чија је мотивација недовољна, варира или је у потпуности одсутна. Дат је преглед релевантне литературе и истраживачких налаза о мотивацији и аутономији ученика у школи. Представљени су кључни концепти из перспективе теорије самодетерминације, као и резултати домаћих и иностраних студија који поткрепљују значај улоге наставника у покретању, јачању и одржавању различитих типова мотивације. Ауторка указује да учестало коришћење спољашњих облика поткрепљења има краткорочне ефекте на квалитет ученичке мотивације, као и да се не може очекивати да дете буде унутрашње мотивисано за све врсте школских садржаја и активности. Стога, улога наставника је да одређеним поступцима стимулишe ученикове унутрашње ресурсе како би мотивација била одржива током дужег времена. Ауторка закључује да је неопходно да се подстичу самодетерминисани и аутономнији облици понашања у процесу учења како би се осигурао одговарајући квалитет мотивације – како код ученика у школским и наставним активностима, тако и код наставника током професионалних обука.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectмотивацијаsr
dc.subjectшколаsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectнаставникsr
dc.titleРазвој и подстицање аутономних типова мотивације у школиsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage164
dc.citation.spage147
dc.description.otherНазив збирке:Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/932/Razvoj_i_podsticanje_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_391
dc.type.versionpublishedVersionsr


Dokumenti

Thumbnail

Ovaj dokument se pojavljuje u sledećim kolekcijama

Prikaz osnovnih podataka o dokumentu