IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања

Thumbnail
2018
Motivi_izbora_posla_2018.pdf (1.816Mb)
Authors
Марушић-Јаблановић, Милица
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У раду Мотиви избора посла и однос према послу наставника: преглед истраживања Милица Марушић Јаблановић указује да се пут наставничке професионализације у Србији значајно променио последњих година, након увођења обавезне педагошко-психолошко-методичке припреме наставника. Имајући у виду значај посла који обављају наставници, ауторка разматра доприносе једног броја истраживачких резултата који пружају увид у природу мотивације за избор наставничког посла, резултате који описују однос према послу током наставникове каријере, као и провере повезаности та два конструкта које заправо упућују на значај мотивације зa избор занимања. Разматрана су позната међународна истраживања, као и истраживања реализована у Србији. Ауторка износи препоруке за образовање наставника, њихово каријерно саветовање и вођење и професионално усавршавање.
Keywords:
мотивација / наставник / професионални развој / каријера
Source:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 215-235
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47

ISBN: 978-86-7447-142-5

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/390
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Марушић-Јаблановић, Милица
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/390
AB  - У раду Мотиви избора посла и однос према послу наставника: преглед
истраживања Милица Марушић Јаблановић указује да се пут наставничке
професионализације у Србији значајно променио последњих година,
након увођења обавезне педагошко-психолошко-методичке припреме
наставника. Имајући у виду значај посла који обављају наставници, ауторка
разматра доприносе једног броја истраживачких резултата који пружају
увид у природу мотивације за избор наставничког посла, резултате који
описују однос према послу током наставникове каријере, као и провере
повезаности та два конструкта које заправо упућују на значај мотивације
зa избор занимања. Разматрана су позната међународна истраживања,
као и истраживања реализована у Србији. Ауторка износи препоруке
за образовање наставника, њихово каријерно саветовање и вођење и
професионално усавршавање.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
T1  - Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања
EP  - 235
SP  - 215
ER  - 
@inbook{
author = "Марушић-Јаблановић, Милица",
year = "2018",
abstract = "У раду Мотиви избора посла и однос према послу наставника: преглед
истраживања Милица Марушић Јаблановић указује да се пут наставничке
професионализације у Србији значајно променио последњих година,
након увођења обавезне педагошко-психолошко-методичке припреме
наставника. Имајући у виду значај посла који обављају наставници, ауторка
разматра доприносе једног броја истраживачких резултата који пружају
увид у природу мотивације за избор наставничког посла, резултате који
описују однос према послу током наставникове каријере, као и провере
повезаности та два конструкта које заправо упућују на значај мотивације
зa избор занимања. Разматрана су позната међународна истраживања,
као и истраживања реализована у Србији. Ауторка износи препоруке
за образовање наставника, њихово каријерно саветовање и вођење и
професионално усавршавање.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији",
booktitle = "Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања",
pages = "235-215"
}
Марушић-Јаблановић, М.. (2018). Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
Београд : Институт за педагошка истраживања., 215-235.
Марушић-Јаблановић М. Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:215-235..
Марушић-Јаблановић, Милица, "Мотиви избора посла и однос према послу наставника- преглед истраживања" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):215-235.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB