Приказ основних података о документу

Podsticanje otvorenosti za učenje i razvoj: Istraživački nalazi o komponentama u procesu učenja

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorСтојиљковић, Снежана
dc.contributorКнежевић-Флорић, Оливера
dc.contributorЂоковић, Сања
dc.creatorМирков, Снежана
dc.date.accessioned2021-04-26T09:24:52Z
dc.date.available2021-04-26T09:24:52Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/388
dc.description.abstractУ раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења. Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу, а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса учења и подстицању отворености за учење и развој током читавог живота.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectучењеsr
dc.subjectстратегија учењаsr
dc.subjectпроцес учењаsr
dc.subjectстудентиsr
dc.subjectučenje
dc.subjectstrategija učenja
dc.subjectproces učenja
dc.subjectstudent
dc.titleПодстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учењаsr
dc.titlePodsticanje otvorenosti za učenje i razvoj: Istraživački nalazi o komponentama u procesu učenja
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage146
dc.citation.spage123
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/2520/Podsticanje_otvorenosti_za_ucenje_i_razvoj_istrazivacki_nalazi_o_komponentama_u_procesu_ucenja_2018.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_388
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу