Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења
Authors
Мирков, Снежана
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета

Малинић, Душица

Шева, Нада

Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Book part (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
У раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки
налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате
свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за
целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између
епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у
процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења.
Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво
развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током
студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу,
а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим
индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са
циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу
приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја
личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса
учења и подс...тицању отворености за учење и развој током читавог живота.
Keywords:
учење / стратегија учења / процес учења / студентиSource:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 123-146Publisher:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
- Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Institution/Community
IPITY - CHAP AU - Мирков, Снежана PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/388 AB - У раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења. Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу, а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса учења и подстицању отворености за учење и развој током читавог живота. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења EP - 146 SP - 123 ER -
@inbook{ author = "Мирков, Снежана", year = "2018", abstract = "У раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења. Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу, а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса учења и подстицању отворености за учење и развој током читавог живота.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења", pages = "146-123" }
Мирков, С.. (2018). Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 123-146.
Мирков С. Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:123-146..
Мирков, Снежана, "Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):123-146.