IPIR - Repository of the Institute for Educational Research
Institute for Educational Research
    • English
    • Српски
    • Српски (Serbia)
  • English 
    • English
    • Serbian (Cyrillic)
    • Serbian (Latin)
  • Login
View Item 
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
  •   IPIR
  • IPI
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења

Thumbnail
2018
Posticanje_pozitivnog_2018.pdf (1.864Mb)
Authors
Мирков, Снежана
Contributors
Лазаревић, Емилија
Гутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Book part (Published version)
Metadata
Show full item record
Abstract
У раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења. Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу, а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса учења и подс...тицању отворености за учење и развој током читавог живота.

Keywords:
учење / стратегија учења / процес учења / студенти
Source:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 123-146
Publisher:
  • Београд : Институт за педагошка истраживања
Funding / projects:
  • Improving the quality and accessibility of education in modernization processes in Serbia (RS-47008)
Note:
  • Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47

ISBN: 978-86-7447-142-5

[ Google Scholar ]
URI
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/388
Collections
  • Biblioteka "Pedagoška teorija i praksa"
  • Radovi istraživača / Researchers’ publications
Institution/Community
IPI
TY  - CHAP
AU  - Мирков, Снежана
PY  - 2018
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/388
AB  - У раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки
налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате
свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за
целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између
епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у
процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења.
Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво
развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током
студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу,
а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим
индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са
циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу
приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја
личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса
учења и подстицању отворености за учење и развој током читавог живота.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
T1  - Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења
EP  - 146
SP  - 123
ER  - 
@inbook{
author = "Мирков, Снежана",
year = "2018",
abstract = "У раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки
налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате
свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за
целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између
епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у
процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења.
Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво
развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током
студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу,
а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим
индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са
циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу
приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја
личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса
учења и подстицању отворености за учење и развој током читавог живота.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији",
booktitle = "Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења",
pages = "146-123"
}
Мирков, С.. (2018). Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији
Београд : Институт за педагошка истраживања., 123-146.
Мирков С. Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:123-146..
Мирков, Снежана, "Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):123-146.

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB
 

 

All of DSpaceInstitutions/communitiesAuthorsTitlesSubjectsThis institutionAuthorsTitlesSubjects

Statistics

View Usage Statistics

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
About IPIR | Send Feedback

OpenAIRERCUB