Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења
Podsticanje otvorenosti za učenje i razvoj: Istraživački nalazi o komponentama u procesu učenja
Autori
Мирков, СнежанаOstala autorstva
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
У раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки
налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате
свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за
целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између
епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у
процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења.
Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво
развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током
студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу,
а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим
индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са
циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу
приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја
личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса
учења и подс...тицању отворености за учење и развој током читавог живота.
Ključne reči:
учење / стратегија учења / процес учења / студенти / učenje / strategija učenja / proces učenja / studentIzvor:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 123-146Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Мирков, Снежана PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/388 AB - У раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења. Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу, а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса учења и подстицању отворености за учење и развој током читавог живота. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења T1 - Podsticanje otvorenosti za učenje i razvoj: Istraživački nalazi o komponentama u procesu učenja EP - 146 SP - 123 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_388 ER -
@inbook{ author = "Мирков, Снежана", year = "2018", abstract = "У раду Подстицање отворености за учење и развој: истраживачки налази о компонентама у процесу учења Снежана Мирков приказује резултате свог истраживања о компонентама у процесу учења као предусловима за целоживотно учење. Циљ истраживања био је да се испитају односи између епистемолошких уверења, циљева и стратегија учења и саморегулације у процесу учења, као и односи појединих компонената са ефектима учења. Добијени резултати указују да су примена појединих приступа учењу и ниво развијености епистемолошких уверења повезани са напредовањем током студија. Успешнији студенти у већој мери примењују дубински приступ учењу, а поједине димензије епистемолошких уверења повезане су са различитим индикаторима академског успеха. Епистемолошка уверења су повезана са циљевима, стратегијама учења и индикаторима саморегулације. На основу приказаних резултата ауторка изводи импликације за подстицање развоја личних капацитета студената које могу допринети усавршавању процеса учења и подстицању отворености за учење и развој током читавог живота.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења, Podsticanje otvorenosti za učenje i razvoj: Istraživački nalazi o komponentama u procesu učenja", pages = "146-123", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_388" }
Мирков, С.. (2018). Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 123-146. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_388
Мирков С. Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:123-146. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_388 .
Мирков, Снежана, "Подстицање отворености за учење и развој: Истраживачки налази о компонентама у процесу учења" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):123-146, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_388 .