Приказ основних података о документу

dc.contributorЛазаревић, Емилија
dc.contributorГутвајн, Николета
dc.contributorМалинић, Душица
dc.contributorШева, Нада
dc.contributorСтојиљковић, Снежана
dc.contributorКнежевић-Флорић, Оливера
dc.contributorЂоковић, Сања
dc.creatorТеодоровић, Јелена
dc.date.accessioned2021-04-26T09:24:42Z
dc.date.available2021-04-26T09:24:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.isbn978-86-7447-142-5
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/387
dc.description.abstractУ раду Јелене Теодоровић Чиниоци квалитетне наставе: истраживања и препоруке за образовну праксу анализира се утицај великог броја карактеристика ученика и наставних пракси на ученичко постигнуће из математике и биологије мерено на завршном тесту, као и интересовање ученика за ове предмете. Утврђено је да постигнуће ученика и њихово интересовање за математику и биологију највише зависе од ученичких фактора, као што су социоекономски статус ученика, импулсивност, савесност, родитељска укљученост, пол, претходно постигнуће и читалачке навике. Такође, значајан утицај на интересовање ученика за оба предмета имају наставне праксе, као што су ефективно управљање временом, клима усмерена на учење, структурирање, оријентација, вежбање, моделовање, постављање питања и вредновање. Ауторка даје препоруке за креирање и спровођење образовних политика које могу модификовати утицај ученичких и наставних чинилаца тако да се побољша постигнуће ученика и повећа њихова заинтересованост за одређени наставни предмет.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.sourceУнапређивање квалитета и доступности образовања у Србијиsr
dc.subjectматематикаsr
dc.subjectбиологијаsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectсоциоекономски статусsr
dc.titleЧиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксуsr
dc.typebookPartsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.citation.epage122
dc.citation.spage107
dc.description.otherНазив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/930/bitstream_930.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_387
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу