Приказ основних података о документу
Чиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксу
dc.contributor | Лазаревић, Емилија | |
dc.contributor | Гутвајн, Николета | |
dc.contributor | Малинић, Душица | |
dc.contributor | Шева, Нада | |
dc.contributor | Стојиљковић, Снежана | |
dc.contributor | Кнежевић-Флорић, Оливера | |
dc.contributor | Ђоковић, Сања | |
dc.creator | Теодоровић, Јелена | |
dc.date.accessioned | 2021-04-26T09:24:42Z | |
dc.date.available | 2021-04-26T09:24:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.isbn | 978-86-7447-142-5 | |
dc.identifier.uri | http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/387 | |
dc.description.abstract | У раду Јелене Теодоровић Чиниоци квалитетне наставе: истраживања и препоруке за образовну праксу анализира се утицај великог броја карактеристика ученика и наставних пракси на ученичко постигнуће из математике и биологије мерено на завршном тесту, као и интересовање ученика за ове предмете. Утврђено је да постигнуће ученика и њихово интересовање за математику и биологију највише зависе од ученичких фактора, као што су социоекономски статус ученика, импулсивност, савесност, родитељска укљученост, пол, претходно постигнуће и читалачке навике. Такође, значајан утицај на интересовање ученика за оба предмета имају наставне праксе, као што су ефективно управљање временом, клима усмерена на учење, структурирање, оријентација, вежбање, моделовање, постављање питања и вредновање. Ауторка даје препоруке за креирање и спровођење образовних политика које могу модификовати утицај ученичких и наставних чинилаца тако да се побољша постигнуће ученика и повећа њихова заинтересованост за одређени наставни предмет. | sr |
dc.language.iso | sr | sr |
dc.publisher | Београд : Институт за педагошка истраживања | sr |
dc.relation | info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)/47008/RS// | sr |
dc.rights | openAccess | sr |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.source | Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији | sr |
dc.subject | математика | sr |
dc.subject | биологија | sr |
dc.subject | ученици | sr |
dc.subject | социоекономски статус | sr |
dc.title | Чиниоци квалитетне наставе: Истраживања и препоруке за образовну праксу | sr |
dc.type | bookPart | sr |
dc.rights.license | BY | sr |
dc.citation.epage | 122 | |
dc.citation.spage | 107 | |
dc.description.other | Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47 | sr |
dc.identifier.fulltext | http://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/930/bitstream_930.pdf | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_387 | |
dc.type.version | publishedVersion | sr |