Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија
Autori
Максић, СлавицаПавловић, Јелена
Ostala autorstva
Лазаревић, ЕмилијаГутвајн, Николета
Малинић, Душица
Шева, Нада
Стојиљковић, Снежана
Кнежевић-Флорић, Оливера
Ђоковић, Сања
Poglavlje u monografiji (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
У раду Имплицитне теорије креативности у школском контексту:
допринос квалитативних студија Славице Максић и Јелене Павловић
дат је преглед квалитативних истраживања имплицитних теорија
креативности у школском контексту. Приказана су досадашња истраживања
имплицитних теорија креативности, модели за њихово проучавање, као и
допринос квалитативних студија у овој области. Притом, ауторке посебну
пажњу посвећују подстицању креативности у основној школи. Резултати
приказаних студија указују на дилеме које се односе на вредновање
креативности, на компетенције наставника и њихову агенсност. На основу
прегледа квалитативних истраживања имплицитних теорија креативности у
школском контексту, ауторке су формулисале препоруке за стварање бољих
услова за развијање креативности у основној школи.
Ključne reči:
Креативност / Школа / подстицај / ученициIzvor:
Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији, 2018, 53-67Izdavač:
- Београд : Институт за педагошка истраживања
Finansiranje / projekti:
- Unapređivanje kvaliteta i dostupnosti obrazovanja u procesima modernizacije Srbije (RS-MESTD-Integrated and Interdisciplinary Research (IIR or III)-47008)
Napomena:
- Назив збирке: Библиотека "Педагошка теорија и пракса” 47
Institucija/grupa
IPITY - CHAP AU - Максић, Славица AU - Павловић, Јелена PY - 2018 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/384 AB - У раду Имплицитне теорије креативности у школском контексту: допринос квалитативних студија Славице Максић и Јелене Павловић дат је преглед квалитативних истраживања имплицитних теорија креативности у школском контексту. Приказана су досадашња истраживања имплицитних теорија креативности, модели за њихово проучавање, као и допринос квалитативних студија у овој области. Притом, ауторке посебну пажњу посвећују подстицању креативности у основној школи. Резултати приказаних студија указују на дилеме које се односе на вредновање креативности, на компетенције наставника и њихову агенсност. На основу прегледа квалитативних истраживања имплицитних теорија креативности у школском контексту, ауторке су формулисале препоруке за стварање бољих услова за развијање креативности у основној школи. PB - Београд : Институт за педагошка истраживања T2 - Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији T1 - Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија EP - 67 SP - 53 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_384 ER -
@inbook{ author = "Максић, Славица and Павловић, Јелена", year = "2018", abstract = "У раду Имплицитне теорије креативности у школском контексту: допринос квалитативних студија Славице Максић и Јелене Павловић дат је преглед квалитативних истраживања имплицитних теорија креативности у школском контексту. Приказана су досадашња истраживања имплицитних теорија креативности, модели за њихово проучавање, као и допринос квалитативних студија у овој области. Притом, ауторке посебну пажњу посвећују подстицању креативности у основној школи. Резултати приказаних студија указују на дилеме које се односе на вредновање креативности, на компетенције наставника и њихову агенсност. На основу прегледа квалитативних истраживања имплицитних теорија креативности у школском контексту, ауторке су формулисале препоруке за стварање бољих услова за развијање креативности у основној школи.", publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања", journal = "Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији", booktitle = "Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија", pages = "67-53", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_384" }
Максић, С.,& Павловић, Ј.. (2018). Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији Београд : Институт за педагошка истраживања., 53-67. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_384
Максић С, Павловић Ј. Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија. in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији. 2018;:53-67. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_384 .
Максић, Славица, Павловић, Јелена, "Имплицитне теорије креативности у школском контексту: Допринос квалитативних студија" in Унапређивање квалитета и доступности образовања у Србији (2018):53-67, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_384 .