Приказ основних података о документу

dc.creatorЂерић, Ивана
dc.creatorГутвајн, Николета
dc.creatorЈошић, Смиљана
dc.creatorШева, Нада
dc.date.accessioned2021-04-26T09:22:12Z
dc.date.available2021-04-26T09:22:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-86-7447-153-1
dc.identifier.urihttp://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/381
dc.description.abstractМеђународна асоцијација за евалуацију образовних постигнућа (International Association for the Evaluation of Educational Achievement – IEA) је независно удружење које већ 60 година окупља различите истраживачке институције и владине агенције широм света да би реализовале студије o математичкоj, научнoj и читалачкoj писмености. TIMSS (The Trends in International Mathematics and Science Study) и PIRLS (Progress in International Reading Literacy Study) представљају основне студије које мере постигнућа ученика из три кључне наставне области у основној школи: математика, природне науке и језик. Постигнућа ученика се испитују на два узрасна нивоа – у четвртом и осмом разреду основне школе, а земље које учествују одлучују који ће разред бити тестиран. Истраживање TIMSS омогућава земљама које учествују да мере постигнућа ученика из математике и природних наука, као и да прикупљају контекстуалне податке како би се унапредио квалитет наставе и учења у четвртом и осмом разреду. Прецизније, током овог истраживања прикупља се богат низ контекстуалних података о ученицима, учитељима, директорима и школама којима се објашњавају постигнућа ученика. Ово истраживање омогућава да се прате трендови постигнућа у контексту различитих образовних система, али и у националном контексту. На пример, можемо да пратимо постигнуће ученика из математике и природних наука током три циклуса у нашој земљи, али и да вршимо поређење са другим образовним система у региону, Европи или шире. TIMSS такође пружа сазнања о курикулумима образовних система широм света и начинима њиховог имплементирања у учионици.sr
dc.language.isosrsr
dc.publisherБеоград : Институт за педагошка истраживањаsr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200018/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectТIMSSsr
dc.subjectученициsr
dc.subjectшколаsr
dc.subjectschoolsr
dc.subjectstudentssr
dc.subjectattainmentsr
dc.subjectпостигнућеsr
dc.titleНационални извештај :TIMSS 2019 у Србији : преглед основних налазаsr
dc.typereportsr
dc.rights.licenseBYsr
dc.description.otherДео овог извештаја представља и Сажетак основних налаза TIMSS 2019 који се налази на следећем линку: [https://www.ipisr.org.rs/images/pdf/sazetak-osnovnih-nalaza-TIMSS2019.pdf]sr
dc.identifier.fulltexthttp://ipir.ipisr.org.rs/bitstream/id/918/bitstream_918.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_381
dc.type.versionpublishedVersionsr


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу