Design requirements for e-learning of mathematics: Complexity and possible solution
Zahtevi za dizajn e-učenja matematike: Kompleksnost i moguće rešenje
Апстракт
This paper examines the complexity of design requirements for e-learning in general and e-learning of
mathematics in particular with respect to cognitive, metacognitive and affective learning issues. It also presents a webbased
platform for learning mathematics that implements a part of this complexity in a very successful way.
Ovaj rad razmatra kompleksnost zahteva za dizajn e-učenja uopšte i e-učenja matematike posebno u odnosu
na kognitivne, metakognitivne i afektivne osobenosti učenja. Rad takođe prikazuje web platformu za učenje matematike
koja implementira deo prikazane kompleksnosti na veoma uspešan način.
Кључне речи:
design / e-learning / mathematics / dizajn / elektronsko učenje / matematikaИзвор:
Elektronsko učenje na putu ka društvu znanja, 2010Издавач:
- Beograd : Univerzitet Metropoliten
Институција/група
IPITY - CONF AU - Kadijević, Đorđe PY - 2010 UR - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/1045 AB - This paper examines the complexity of design requirements for e-learning in general and e-learning of mathematics in particular with respect to cognitive, metacognitive and affective learning issues. It also presents a webbased platform for learning mathematics that implements a part of this complexity in a very successful way. AB - Ovaj rad razmatra kompleksnost zahteva za dizajn e-učenja uopšte i e-učenja matematike posebno u odnosu na kognitivne, metakognitivne i afektivne osobenosti učenja. Rad takođe prikazuje web platformu za učenje matematike koja implementira deo prikazane kompleksnosti na veoma uspešan način. PB - Beograd : Univerzitet Metropoliten C3 - Elektronsko učenje na putu ka društvu znanja T1 - Design requirements for e-learning of mathematics: Complexity and possible solution T1 - Zahtevi za dizajn e-učenja matematike: Kompleksnost i moguće rešenje UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1045 ER -
@conference{ author = "Kadijević, Đorđe", year = "2010", abstract = "This paper examines the complexity of design requirements for e-learning in general and e-learning of mathematics in particular with respect to cognitive, metacognitive and affective learning issues. It also presents a webbased platform for learning mathematics that implements a part of this complexity in a very successful way., Ovaj rad razmatra kompleksnost zahteva za dizajn e-učenja uopšte i e-učenja matematike posebno u odnosu na kognitivne, metakognitivne i afektivne osobenosti učenja. Rad takođe prikazuje web platformu za učenje matematike koja implementira deo prikazane kompleksnosti na veoma uspešan način.", publisher = "Beograd : Univerzitet Metropoliten", journal = "Elektronsko učenje na putu ka društvu znanja", title = "Design requirements for e-learning of mathematics: Complexity and possible solution, Zahtevi za dizajn e-učenja matematike: Kompleksnost i moguće rešenje", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1045" }
Kadijević, Đ.. (2010). Design requirements for e-learning of mathematics: Complexity and possible solution. in Elektronsko učenje na putu ka društvu znanja Beograd : Univerzitet Metropoliten.. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1045
Kadijević Đ. Design requirements for e-learning of mathematics: Complexity and possible solution. in Elektronsko učenje na putu ka društvu znanja. 2010;. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1045 .
Kadijević, Đorđe, "Design requirements for e-learning of mathematics: Complexity and possible solution" in Elektronsko učenje na putu ka društvu znanja (2010), https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_1045 .