Theory and practice of science in society: multidisciplinary, educational and intergenerational perspectives

Link to this page

info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179048/RS//

Theory and practice of science in society: multidisciplinary, educational and intergenerational perspectives (en)
Теорија и пракса науке у друштву: мултидисциплинарне, образовне и међугенерацијске перспективе (sr)
Teorija i praksa nauke u društvu: multidisciplinarne, obrazovne i međugeneracijske perspektive (sr_RS)
Authors

Publications

Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење

Тривић, Драгица; Стевановић, Јелена

(Београд : Институт за педагошка истраживања, 2012)

TY  - CHAP
AU  - Тривић, Драгица
AU  - Стевановић, Јелена
PY  - 2012
UR  - http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/759
AB  - У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини-
цијативе и сарадничког понашања. Аутори затим дис-
кутују о језичкој и научној писмености као предуслову за СИС
понашање (Јелена Стевановић и Драгица Тривић).
AB  - The third section addresses teaching/learning methods used in
class, which are critical for creative growth of children and youth in
education process, their initiative and cooperative behaviour.
PB  - Београд : Институт за педагошка истраживања
T2  - Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
T1  - Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење
EP  - 185
IS  - 2
SP  - 159
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759
ER  - 
@inbook{
author = "Тривић, Драгица and Стевановић, Јелена",
year = "2012",
abstract = "У трећем делу књиге бавимо се наставним методама
подучавања/учења деце у разреду, што је критична тачка за
промену праксе у школи, посебно када је у питању развој креа-
тивности деце и младих у образовном процесу, њихове ини-
цијативе и сарадничког понашања. Аутори затим дис-
кутују о језичкој и научној писмености као предуслову за СИС
понашање (Јелена Стевановић и Драгица Тривић)., The third section addresses teaching/learning methods used in
class, which are critical for creative growth of children and youth in
education process, their initiative and cooperative behaviour.",
publisher = "Београд : Институт за педагошка истраживања",
journal = "Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део",
booktitle = "Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење",
pages = "185-159",
number = "2",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759"
}
Тривић, Д.,& Стевановић, Ј.. (2012). Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део
Београд : Институт за педагошка истраживања.(2), 159-185.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759
Тривић Д, Стевановић Ј. Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење. in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део. 2012;(2):159-185.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759 .
Тривић, Драгица, Стевановић, Јелена, "Језичка и научна писменост: предуслов за ефикасно учење" in Стваралаштво, иницијатива и сарадња импликације за образовну праксу II део, no. 2 (2012):159-185,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_ipir_759 .